18 Aralık 2012 Salı

LANCOME HEDİYE SETİ

Yılbaşı için Seville özel hazırlanan çok hoşuma giden bir set oldu..
Maskarada gerçekten Lancome  benim için bir numara özellikle klasik hypnose ve hypnose drama favorilerim...
bir çok alternatif kullanıyorum kürkçü dükkanı misali yine hypnose"a geri dönüyorum. aslına bakarsanız şuan hali hazırda kullandığım lancome hypnose dramam vardı. fakat bu şirin seti görünce dayanamadım fiyatıda çok uygun geldi malum yılbaşı avantajlarından ve indirimlerinden yararlanmak lazım setimizin içinde klasik boy bir  hypnose var ve yanındada
Hypnosa Drama 2 ml
Doll Eyes Mascara 2ml
Lancome Hypnose Volume Mascara 2ml

Kullananlar bilirki lancome hypnose normal zamanda 72 lira  bu setin avantajı 3 tanede minik çantalarda taşınabilecek seyahat boyu maskaraları oluşu ve hepsi lancome markasının en gözde maskaraları kaçırmamanızı tavsiye ederim fiyatı 75 lira ama sevil karta özel 63 liraya aldım....

bol makyajlı günler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder