14 Temmuz 2012 Cumartesi

KİL MASKESİ VE FAYDALARI

 Cildimizi  Nemlendirme Sıkılaştırma Derinlemisine temizlenme ve canlandırma adına  Birçok Markanın birçok  maskeleri satılıyor. veya evde yapım tarifler dolaşıyor.Benim cildimin en çok ihtiyacı olduğunu düşündüğüm siyah nokta sivilce ve küçük küçük beyaz  yağ bezeleri problemim olduğu için  Hem derinlemesine temizlik hemde canlandırmaya yarayan ürünler. Beni bu şikayetlerimden kurtarıcağına inandığım o kadar çok maske kullandım ve hazırladımki sayısını unuttum diyebilirim:)  Bu tarz problemlere iyi gelecek şeyin % 100 kil olduğunu keşfettim.Bu keşif bana uzun bir zamana ve paraya mal oldu diyebilirim:))
Çinliler, Yunanlılar, Romalılar ve Hintliler'in yüzyıllardır kili tedavi amacıyla kullandığını biliyoruz. Antiseptik özelliğiyle hücrelerin yeniden yapılanmasına ve canlanmasına olanak veren ,Kilin içerisinde 36 çeşit mineral, vitamin vardır. Özellikle cilt temizliği için çok yararlıdır, cildi güzelleştirir. İnsan derisinin mineral özelliği ile kilin mineral özelliği aynı olduğu için cilde çok yararlıdır..  Yeşil kil daha yağlı olduğu için cilt için daha besleyicidir.
 Hazır bir çok markanın kil maskeleri satılmakta Gerçekten içlerinden çok memnun olduklarımda var ama maske tarzı ürünlerde nedense kendim hazırlamayı tercih ediyorum. Psikolojik olarak herşeyi kendim koyduğum içinmidir nedendir bilmiyorum:)

HARİKA KİL MASKEMİN TARİFİ:)Ben Doğacı markasına bu konuda çok güveniyorum bu yüzdende paket içinde yeşil kil alıyorum.iki kaşık (yemek kaşığı ile) kili cam bir kaseye koyun üzerine bir veya birbuçuk kaşık maden suyu ekleyin ölçüyü siz karıştırırken kıvama göre yapabilirsiniz ne çok sulu nede çok katı ve pütürlü olmamalı kili maden suyu ile iyice açın pütür kalmıcak şekilde en sonda bir kaç damla kayısı yağı ekleyip tekrar karıştın ve temiz cildinize uygulayın tamamen kuruduğu zaman ılık su ile temizleyin haftada 2 kere uygulayın farka inanamıyacaksınız....

Uğraşmak istemeyen bayanlar içinde önerebileceğim birkaç markanın kil maskesi var
Dermokil markasının tek kullanımlık ve tüp şeklinde olanı var tek kullanımliğı 4 lira tüp şeklinde olanı 17 lira civarıydı sanırım





Watsons markasının Mud threapy serisinin kil maskeleri gerçekten çok güzel yakın zamandada watsons alışverişi postumdada var  mavisi aldım.


Black Angel diye bir markanın bir çok çeşitli kil maskeleri var çok bilinmedik bir marka ama bir çok kapsamlı aktarda var tek kullanımlık paketler şeklinde papatyalı yosunlu lavantalı ve ısırgan otlu olanı vardı ben yosunluyu kullanmıştım 4 veya 5 kez fena değildi tek kullanımlıkları 4 veya 5lira civarı


Doğacının hazır olarak satılan kil maskesinide tercih edebilirsiniz..







Ama arkadaşlar uzun lafın kısası tercih meselesi  kilinizi kendiniz alın verdiğim tarifi uygulayın derim seçim sizin:)))

5 yorum:

  1. kendi kilinizi ne kadara alıyorsunuz acaba hazır kil maskelerinden daha mı pahalı :)

    YanıtlaSil
  2. 10 lira civarı hazır kil maskeleride sanırım 9 lira ile 15 lira arası değişiyor. arada hiç fiyat farkı yok. ben içine neyi ne kadar koymak istiyorsam okadar koyduğum için kil olarak alıyorum ayrıca maden suyu ile kili açtığım için gözenekleri dahada sıkılaştırıyor.hazırda alabilirsin doğal markaları tercih edersen iyi olur:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, nerden aldınız acaba bu ürünü nerelerde bulabilirim?

    YanıtlaSil
  4. merhaba jasmine
    doğacı marka kili aktarlardan temin edebilirsin

    YanıtlaSil
  5. merhabalar yag bezeleri vede lekelere iyi geliyormu acaba ben karma ciltliyim.yesil kil kullana bilirmiyim cevap lütfen

    YanıtlaSil