22 Aralık 2012 Cumartesi

Yasemin Kokulu Ürünler

Şekerlerim uzun bir zamandır bir jasmin (Yasemin ) çılgınlığı var bende... Parfümlerde oldum olası çiçek kokularını ve odunsu kokuları çok severim ve bildiğiniz üzere her parfüm her tende gerçekten farklı kokmakta
 hep derler ya bu koku tenime gitti veya tenime hiç uymadı. bana hep bu yorumlar komik gelirdi ne alaka ya üstüne mi giyiyorsun ki   tenine gitsin yada gitmesin ama zaman içerisinde aynı parfümü kullanıpta farklı farklı kokan arkadaşlarımla karşılaştıkça doğruluk payı olduğuna inandım:) ben oldukça beyaz tenliyim ve hafif çiçeksi kokular ve odunsu kokular daha çok hoşuma gidiyor...
Yasemin kokusu en gözdem diyebilirim...
 En sevdiğim yaseminli ürünleri paylaşmak ve yasemini sevenlere alternatif ürünler sunmak istedim:)) 
 İlk olarak Yves Rocher Tendre Jasmin
Yves rocherın serileri  çiçek kokularını sevenler için harika alternatifler sunuyor.  Yves Rocher Parfüm serileri genellikle EDP Parfüm , Deodorant, Vücut Losyonu ve Duş Jeli'nden oluşuyor. Kullandığım parfümün yan ürünlerini de kullanmayı çok seviyorum , kendinizi şımartmak için birebir:)
Yasemin, portakal çiçeği ve mandalina içeriyor. yasemin ve portakal çiçeği karışımı gerçekten harika oluyor ve bir çok yasemin ağırlıklı ürünlerde portakal ağacı mutlaka kullanılıyor yılbaşından dolayı % 30 indirimli olarak temin edebilirsiniz.
                                         EDP Parfüm: 75 TL

                                         Deodorant: 19 TL
                                        Duş Jeli: 19 TL
                                       Vücut Losyonu: 19 TL
Body Shop Jasmin Neroli

Body shop müdavimi olduğumu bloğu takip eden arkadaşlar zaten biliyordur:) body shop her alışverişimde aldığım Neroli yasmin seriside Yaseminli ürünler arasında en gözdelerimden biri yasemin, vanilya, sandal ağacı ve portakal kokularının karışımından oluşan harika bir koku Yılbaşı için yine harika hediye küpleri ve setleri bulunmakta 19 lira ile 79 lira arasında değişen fiyatlar aralığında ürünlerin ebatlarına göre seçeneklerden yararlanabilirsiniz:)
Bvlgari Jasmin Noir

Parfümün adını da aldığı yasemin kokusu direk fark ediliyor ancak çok bayan baskınlıkta da değil.zambak ve yaseminin harika karışımı  Zaman geçtikce daha da güzelleşen, kalıcı bir koku.Ben bu parfüme bayılıyorum:) En uygun sanırım sevil de satılıyor. 50 ml 170 lira alabilirsiniz....

Guerlain Idylle Duet Jasmin & Lilas
Guerlain Idylle serisinin ikinci parfümü duet jasmin /lilas 
Yasemin ve leylak kokularını barındıran parfüm, markanın aynı isim altındaki . İlki  gül kokusu ağırlıktaydı. onu pek sevmemiştim gül kokusundan pek hoşlanmam ayrıca kalıcılığı jasmin/lilas kadar iyi değildi neyse yasemin kokusunu sevenler için çok güzel bir alternatif 
 bir kaç ay önce sephoradan  50 ml 220 liraya almıştım..

Lush Godiva katı şampuan
 Lush en güzel katı şampuanı diyebilirim (gerçi new olanınıda seviyorum)  icindeki gercek cicek parcaciklari ve missssssler gibi yasemin kokusuyla kullanmasi zevkli bir urun. ve günlerce saçlarınız mis gibi yasemin kokuyor. lush mağazalarında 27 lira

Lush Jasmin and Henna Fluff Eaze
Mis kokulu saç bakım ürünü saçlardaki kabarıklığı ve elektriklenmeyi alan düzenli kullandıkça saçın parlaklığını geri kazandıran buram buram yasemin kokulu saç bakım ürünü 
 kuru saçta 20 dakika bekletip yıkıyorsunuz. kokusu,verdigi ipeksilik,parlaklık cok basarılı.kesinlikle saca ozledigi nemi veriyor.biraz pahalı bir marka ama bence parasını hak eden ürünlerden biri 4 kullanımlık yazıyor ama benim saçlarım uzun olmasına rağmen rahatlıkla 7 - 8 kere kullanıyorum....
 220 gr ambalajlı ürünü 49 lira

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder