20 Aralık 2014 Cumartesi

BODY SHOP VITAMIN E AQUA BOOST SORBET

Body shop E vitaminli sorbet sanırım yazın kullanılabilecek en güzel nemlendirici diyebilirim.Ben temmuz sonlarında almıştım ama elimdeki nemlendiricim henüz bitmediği için ve sırada bekleyen bir kaç krem daha olduğu için  sıra yeni geldi:)
beğendiğim bir ürün olduğu zaman maymun iştahlılık yapmadan
bitirene kadar başka bir ürünü açmıyorum. 
çünkü açtığınız zaman kozmetik malzemesi yada krem olsun kullanım ömrü kısalmış oluyor.bir çok makyaj malzemesinde veya cilt bakım ürünlerinin arka tarafında açıldıktan sonra 12 ayda tüketilmelidir. yada daha uzun veya daha kısa bir zaman dilimi verilir. doğal içerikli ürünlerin ömrü dahada kısadır. ama hiç
ambalajı açmassanız sanırım hava ile temas etmediği için  raf ömrü 2 ile 4 sene arası olabiliyor. o yüzden kullanmadan hemen önce ambalajları açmayı tercih ediyorum:)
Herneyse gelelim sorbetimize! ilk sorbetle garnier markası ile tanışmıştım.pek bana hitap etmemişti. ama mağlum benim bitmeyen aşkım Body shop çıkarınca dayanamadım:)

 Buzlu camdan yapılmış 50 ml kavanozda  pudra pembesi bir jel krem! 

 Yapısı jel kıvamında kadifemsi bir  dokuya sahip  cilt tarafından hızlı emiliyor.içerisindeki menthol sayesinde ferahlatıcı ve soğutucu bir etkiye sahip hafif  karıncalanma hissi veriyor. dediğim gibi yaz için muhteşem bir nemlendirici...
 Shea Yağı, Soya ve buğday
tohumu yağları içeriyor.
  Tüm cilt tipleri için uygun Parlak ve yağlı bir cilt bırakmadan    Bol miktarda nem sağlıyor. 
Yazın aldığımda fiyatı 55 liraydı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder