9 Kasım 2012 Cuma

Nars Smudge Proof Eyeshadow

Nars markasının Smudge proof eyeshadow primeri kendi kategorisinde çok ünlü bir primer!
 bulmasıda benim için biraz zor oldu 3 sephora gezmek zorunda kaldım. satış elemanı bayanda çok fazla sattığımız bir ürün geldimi çok çabuk bitiyor dedi.
 sonunda marmara forum Avm deki Sephora da kendilerine kavuştum:) Bir çok blogda olumlu eleştirileriyle karşılaşmıştım ve denemek istedim ve gerçektende övdükleri kadar varmış....
Ben Mac'in paint pod'unu ve too faced shadow insurence far bazlarını kullanıyordum. fakat şunu söyliyebilirimki diğer kullandığım far bazlarıyla mukayese etmem gerekirse  Mac'in Paint Pod larından çok daha güzel bir ürün Too faced shadow insurence'ye gelince ikisi arasında   karar veremedim çünkü too faced çok seviyorum. Şöyle diyebilirim benim için aynı kalitede birbirlerine alternatif olarak kullanabileceğim bir primer:)
Gelelim Nars Smudge proof eyeshadow'un yapısına baz beyaz kremsi yapıda uygulandıktan sonra tamamen renksiz oluyor.Bir far bazından isteyebileceğiniz herşeyi  karşılıyor diyebilirim.
az bir miktar bazı göz kapağınıza sürüp fırçasıyla yaymak bana biraz zor geldi parmak ucumla az bir miktar bazı göz kapağıma yayıyorum bir kaç dakika kurumasını bekleyip farımı uyguluyorum ve inanınki siz temizlemek istemediğiniz sürece farınız ilk sürdüğünüz gibi kalıyor. ilerleyen saatlerde farınızın  göz kapaklarınızdaki çizgilerin arasına girmesini engelliyor. far renginizin daha canlı durmasını sağlıyor.ayrıca sadece farları sabitlemeklede kalmıyor. Göz kalemi veya jel eyelinerlarınızıda sabitlemekte çok iyi akma dağılmaya son veriyor.Bence bitince muhakkak tekrar alınabilecek bir ürün Akşam olduğunda gözümde far kalmıyor farım ya uçup gidiyor yada dağlıyor göz kapaklarım parlıyor diyorsanız bu primer size çare olacaktır. denemenizi öneririm Sephoralardan 59 liraya temin edebilirsiniz...

bol makyajlı günler....:)

2 yorum:

  1. too faced in göz primeri nekadar acaba ? birde bu ikisini karşılaştıran bir post yazarmısın :)

    YanıtlaSil