20 Ekim 2011 Perşembe

MAC ALIŞVERİŞİM

Dün kendime mac'den yeni ciciler aldım arkadaşlar onları sizinle paylaşmak istedim.İşte yanda gördükleriniz Blush face kıt,paint pot, 3fırça ve iki tane ruj


 A Triumphant Blush Face Kit
Bu kitin içerisinde 2 allık ve 1 beauty powder bulunuyor. Allıklar; Melba, Peachtwist, Beauty powder ise Smooth Harmony.
Melba - Yumuşak mercan şeftali (mat)
Peachtwist -bronz şeftali (Sheertone )
Harmony - doğal orta ton


pudrayı ister kontür amaçlı ister allık niyetine kullanabilirsiniz. tabi bu renklerden hoşlanıyorsanız.MAC allık hayranları için iyi bir seçenek olduğunu düşünüyorum bu paletin....


paınt pot kullanmamış olan arkadaşlar için kısacası far bazı diyebiliriz.Göz makyajına başlamadan önce bu bazı sürüyoruz bir süre kurumasını bekliyoruz daha sonra farımızı sürüyoruz. böylece göz kapağımızın her bölgesinin aynı renk olmasını sağlıyor,hemde göz farımızın daha kalıcı ve gölgelendirmeleri daha belirgin yapıyor. birkaç saat sonra farımız uçup gitmiyor ve göz kapağımızdaki hareketli bölgede gölgelendirmemiz yayılıp kötü bir görüntü oluşmasını önlüyor kısaca göz makyajımızın temelini oluşturuyor.  
Sürmek için ben yine mac'in 252 fırçasını kullanıyorum.Göz altlarına uyguladığım concealer içinde bu fırçayı kullanırım aradaki çizgilere girmemesini ve güzel yayılmasını sağlar.





 şimdi gelelim rujlara russıan red harika bir kırmızı yalnız resimde tonu güzel çıkmadı nedense, resim çekerken ışığı doğru kullanamadım sanırım o yüzden sürdüm ama yine dudağımdada göründüğü gibi değil tonu... acil resim çekerken ışığı kullanmayı öğrenmem gerek:)
 gelelim ikinci rujuma o da cosmo A 28  yine mac' in ben bu tonları çok severim çok soft bir renk günlük çok rahat kullandığım bir tondur. son olarak fırçalar ise 252 concealar ve paınt pot içi kullandığım fırça,224 gölgelendirmede kullandığım, son olarakta 212 alt kirpiklere far ve kalem oturtmak için kullandığım bir fırça...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder