30 Aralık 2013 Pazartesi

KORE ALIŞVERİŞİM



Koreden siparişlerim sonunda elime ulaştı..uzun bir süredir kore aşkı başladı bende:)) korku filmleri. müzik grupları derken sonundada kozmetik malzemelerini araştırmaya başladım. Türkiyede en çok bilinen uzak doğu markası sanırım mıssha....yeni bb ve cc krem keşfedeyim derken malum
uzak doğuda BB krem ve CC krem seçenekleri derya deniz:) Mıssha markasınınTürkiyede online resmi sitesi var.ama laf aramızda çok pahalı:) Mısshanın  bb kremleri bizim hatunlar tarafındanda okuduğum yorumlara  bakılırsa çokda fazla sevilmiş:)başka hangi uzakdoğu markaları var derken bir çok yerli yabancı blogları okuyarak bir alışveriş sitesi keşfettim
Baktım alışveriş yapanlarda çok memnun türkiyeyede gönderimi var.roseroseshop.com'la tanışmam böyle oldu....ve 2 aydır siteyi hatim ettim diyebilirim:) ürünleri. markaları inceledim.beğendiğim ürünleri bloglarda arıyorum yorumlara bakıyorum. sepete atıyorum siliyorum derken iki ay sonunda 

yaklaşık 20 gün önce gözümü karartıp verdim siparişi!
 malum bizim ülkemizde gümrükte kozmetik yasağı var. gelmeme ihtimalinide göze alarak bastım enter'a  tatatataaaaaaaaaaam!!!!
Bir sabah kapı çalındı ve küçük kolim ve korgo görevlisi karşımda nasıl mutlu oldum bilemezsiniz.


Öncelikle şunu söylemeliyim sitenin ilgisinden çok memnun kaldım siparişi verirken dilim döndüğünce bizim ülkemizde gümrükte kozmetik yasağı olduğunu kutuya kozmetik yazmamalarını ve ilgi çekmemesi için fiyatı alışverişimden daha az yazmalarını rica ettim.

Hemen geri dönüş yaptılar. merak etmeyin biz sizin için herşeyi düşünüp sorunsuz elinize geçmesini sağlıcaz dediler. ve dedikleri
gibide oldu. kargom 20. gün elime geçti kargoyu gift olarak işaretleyip 5 dolar yazılmış....
Güzelce sarılıp paketlenmiş Sitenin bir güzel yanıda samples satılıyor.yani tester satılıyor. yani bilmediğiniz ürünü orjinal boyunda almadan 10 adet samples şeklinde alıp hem daha az ödemiş oluyorsunuz. hemde sevmezseniz elinizde orjinal ürün  çakmıyor.:)
Hem sitenin özeni hem şansımın yaver gitmesi  hemde yılbaşı üstü olması (hediye dönemi) gümrüğe takılmadan cicilerimin bana gelmesini sağladı... kullanmaya başladıkça hepsiyle ilgili ayrıntılı teker teker postlar yayınlayacağım....
İŞTE ALIŞVERİŞİM....






























































   







[TONYMOLY] Red Appletox Honey Cream - 80m      6.86




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder