18 Nisan 2013 Perşembe

YİNE YENİDEN LUSH ALIŞVERİŞİ

Baharın gelmesiyle insan daha keyifleniyor.Aralık doğumlu olmama rağmen yazı çok seviyorum:))
 yaza hazırlık ciltten başlamalı bence o yüzden cildi derinlemesine temizlemeyle işe başlayıp güzel birde nem deposu lazım diye düşünerek doğru istikamet LUSH dedim:) Elyapımı maskeler aldım....
İlk olarak dediğimiz gibi derinlemesine temizlik  Lush ürünlerini kullanıpta Herbalism duymayan yoktur. Harika bir peeling


HERBALİSM: Yağlı problemli ve hassas ciltlere önerilen peeling etkili siyah noktaları düzenli kullanımda lekelerin görünümünü ciddi anlamda yok eden derinlemesine temizlik ürünü


 İçerisinde  öğütülmüş badem. pirinç. Gül, papatya ve klorofil  Toz ısırgan otu, Detoks etkili biberiye,çuha çiçeği,ve son olarakta fazla yağı emen adaçayı bulunmakta Bu ürünü gerçekten çok seviyorum fiyatı 27 lira 


Geçelimmm Taze yüz maskelerimize 
AYESHA:Buram buram kuşkonmaz kokan maskemiz botoks etkisi yaratan maske olarak geçiyor. ama öyle mucize beklemeyin içinde kuşkonmaz.ceviz gül yağı ve patçuli bulunuyor. temiz cilde uygulayıp 15-20 dk sonra yüzümüzü yıkıyoruz işte o
yıkadıktan sonraki hissi çok seviyorum. Hiç bir katkı maddesi olmadığı için buzdolabında saklıyoruz ve 1 ay içinde bitirmemiz gerekiyor. 4 kullanımlık diyor lushtaki görevliler ama ben 7-8 kere bol bol uyguladığım halde anca bitiriyorum. fiyatı 27 lira 


SACRED TRUTH:Maskenin içeriği: Buğday çimeni, jinseng ve yeşil çay. Antioksidan ve anti-ageing özellikli bu maske
 cildi yumuşacık ve canlı görünmesini sağlıyor. cildim karma olmasına rağmen yanaklarıma doğru nemsiz :(( özellikle kış aylarında....

Bu maske işte o an devreye giriyor. tam kararında nem takviyesi yapıyor. gereksiz nemlendirip ertesi güne parıl parıl gezmiyorsunuz.(bu maskeyi Ayeshadan daha çok seviyorum...)



Ve son olaraktaaa saç maskemiz dedim ya size tam bir maske alışverişi oldu:


H`SUAN WEN HUA :Saçın çin tanrısı anlamına geliyor. Kapağını açtığınızda salata sosu gibi kokuyor.ama besleyiciliği oldukça iyidir. her zaman bulunmayan bir maske talep çok oluyor. içinde yumurta bile olduğu için çabuk bozuluyor o yüzden sanırım çok az üretiyorlar. kaç kere H suan wen hua almak için gidip elim boş döndüm. En sonunda lushtaki kızlar acıdı sanırım bana :))
geldiği gün arayıp haber veriyorlar bende gidip alıyorum.... 
Uzun lafın kısası  Kuru ve yıpranmış saçlar için muz,avakado,sirke ve yumurta karışımlı besleyici saç bakım maskesi. fiyatı 40 lira

1 yorum: