7 Haziran 2012 Perşembe

RİMMMEL MATCH PERFECTION HIGLIGHTER CONCEALAR

Watsons'a her uğradığımda mutlaka Rımmel standına uğrarım rujlarına özellikle bayılıyorum. fiyatına göre kalitesi gerçekten çok güzel  MATCH PERFECTION HIGLIGHTER CONCEALAR Gelince Kapatıcılığı orta seviyede Aydınlatıcılığı çok başarılı Çok fazla morluk probleminiz yoksa göz altınızda sizin için ideal bir ürün Benim biraz göz altlarım  problemli olmasına rağmen kullanıyorum en açık rengi 010 ıvory .Önce cilt makyajımı uyguluyorum Hafif yapıda Renkli bir nemlendirici veya su bazlı bir fondöten  (Göz altımada uyguluyorum) onun üzerine match perfectıon hıglıghter concealar uyguluyorum.  aydınlık ama beyaz olmayan bir görünüm elde edebiliyorum.fiyatıda çok uygun 15 lira  Mucize beklemeyin Fazla beklentiye girmeden denemenizi öneririm.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder