3 Aralık 2011 Cumartesi

BC ACİL KURTARMA SERİSİ

Schwarzkopf Professional doğayı kopyalayarak çözüm üreten Biyomimetik saç onarım teknolojisine sahip ilk saç bakım serisi...
 Bonacure un urunlerini ilk arkadaşımdan duydum. sadece Schwarzkopf Professional salonlarında satılmakta arkadaşım kendi kuaföründen temin etmiş aldığı kuaföre gittim ve yetkili bir arkadaş uzun bir bilgi verdi tatmin oldum açıkçası birazda nette forumlarda kullanıcı yorumlarından faydalanarak bende aldım ve iyiki almışım ..
Biz bayanlar malesef saçlarımızla çok oynarız rengini değiştirir rengi tuttursak tonuyla oynarız. açarız, koyulturuz, balyaj attırır, röfle yaptırırız bu işlemler haliyle saçlarımızı çok yıpratıyor bir bakmışızki saç yerine kafamızda mısır püskülleriyle dolaşırıyoruz:)
kendim için en azından söyleyebilirimki bakımlara özen göstermesem şimdiye kel kalmıştım sanırım...
 Şükürki  makyaj yapmayı sevdiğim gibi bakım yapmayıda seviyorum yoksa halim dumandı:)
Herneyse biraz kürden bahsedelim artık

BC ACİL KURTARMA ŞAMPUANI: Kimyasal işlemlerden zarar görmüş saçları ağırlaştırmadan temizlemeye yarayan bakım sürecine mükemmel bir başlangıç yaptıran bir şampuan  




BC ACİL KURTARMA KREMİ:Kimyasal işleme maruz kalan saçlar ne yazıkki şampuanla yıka çık olmuyor. mutlaka krem istiyor. yoksa banyodan sonra taramak mümkün değil bildiğiniz bir keçe oluyor.şampuandan sonra hafif nemi alınmış saça uygulanan bir krem saçın dolaşıklığını açıyor. kolay taranmasını sağlıyor Anında saçın dış yüzeyini onarıyor. Saçı ağırlaştırmayan hafif  bir formül. Saçın nem dengesini sağlayıp. Parlak ve sağlıklı görünüm kazandırıyor. dipten uca doğru saça uygulayıp 3-5 dk bekletip bol su ile duruluyoruz yumuşacık ipeksi bir saça sahip oluyoruz

BC ACİL KURTARMA YOĞUN SPREY KREMİ:Saçın dış yüzeyine mükemmel onarım. Yıpranmış saçın dolaşıklığını açar ve saçı ağırlaştırmadan canlılık ve yumuşaklık kazandırır.2 sıvı var şişenin içinde kullanmadan önce çalkalayıp uyguluyoruz bir nevi saç kremi ama durulama gerektirmiyor. şampuandan sonra nemi alınmış saça masaj yaparak uygulayıp tarıyoruz kremle aynı işlevi yaptığı için ikisinden birini almak yeterli oluyor. ben durulanan kremini almıştım..




BC ACİL KURTARMA YOĞUN SPREY KÜR:Yıpranmış saçı onarırken saçı ağırlaştırmadan güç ve esneklik kazandıran konsantre onarım. şampuandan sonra saçın nemini alıp uygulanıyor.durulanmıyor. fakat her yıkamada uygulamıyorsunuz saç bakım maskesinin sprey şeklindeki hali haftada bir uygulanıyor.




BC ACİL KURTARMA KÜRÜ: Bu üründe yoğun sprey kürünün krem şeklindeki hali acil müdahale isteyen yıpranmış saçlar için saç bakım maskesi  şampuandan sonra nemi alınmış saça masaj yaparak sürün 5-10 dk. bekleyin ve iyice durulayın. Haftada bir uygulayın 


BC ACİL KURTARMA KIRIK UÇ ÖNLEYİCİ:Özellikle bu ürünü çok seviyorum havluyla nemi alınmış saça avucunuza az bir miktar alıp saçlarınızın uçlarına sürüyorsunuz özellikle fönden önce sürerseniz çok iyi oluyor elektriklenmeyi önlüyor saç uçlarındaki çatallığı çok büyük oranda yok ediyor.



BC ACİL KURTARMA EKSPRES BAKIM:
Kontrol edilemeyen, asi ve elektriklenen orta ve kalın telli saçlar.İçin bir ürün
Şase formatında çabuk ve etkili bir bakım çözümü. Pürüzleri düzleştirir ve asi saç tiplerini sakinleştirir. Zamanı kısıtlı olan ama en iyi bakımı isteyenler için çabuk çözümdür.Nemli saça uygulayın. Hemen durulayın. Haftada bir ya da iki kez kullanın.

BC ACİL KURTARMA ANINDA ONARICI KOKTEYL:bu ürünü kuaförde işlem gördükten hemen sonra uygulayabilirsiniz boyadan sonra yıkanmış nemi alınmış saça uygulayın tarayın ve durulayın yaptığınız kimyasal işlemin zararlarıyla savaşır

2 yorum:

  1. Çok çok güzel çok çok harika bir ürün ama ben de yeni bir keşfimden bahsetmek isterim, benim de saçlarım boyadan yandı kurudu. Çok uğraştım. En sonunda Katkısız Keratin yükleyerek mutlu sona erdim, mutlaka katkısız keratin yükleme yapın zaten doğal bir yükleme olması hoşuma gitti.. herkese tavsiye ederim ben cok cok memnunum.

    YanıtlaSil
  2. Bnde bugun aldm bu urunlerden ilk kullnmda supr oldu sacm

    YanıtlaSil