19 Kasım 2014 Çarşamba

BLACK MASK (SİYAH MASKE)

Bu ara  burun bölgemde çok fazla siyah noktalar :( çene kısmımdada beyaz küçük küçük yağ bezeleri oluştu.Siyah nokta artışımın sebebi sanırım. çok fazla kozmetik ürünü değiştirmem ve  cilt temizliğime özen gösteremem oldu:(
 zamanım olmadığı için profesyonel cilt bakımı 3 aya yakındır yaptıramadım. kendim evde buhar banyosu, alkollü bir losyonla sıkma işlemi, ve kil maskesi yapıp cilt bakımı yapardım. Bu işlemide uzun süredir yapamadım.anlıcanız gözenekler bayağı doldu:(
küçük yağ bezelerine gelince kozmetik dünyasında Lipom dedikleri derinin altındaki yağın yüzeye çıkamamasından oluşan. Gözenek içinde hapis kalan yağ sertleşir minik, kum tanecileri gibi pütürlere dönüşüyor.noktacıklar sıktığınızda beyaz yağcıklar çıkıyor:) Sıkma işlemini hijyenik olarak yapmassanız bu sıktığınız yerler sivilce olarak tekrar size geri dönüyor...
Neden oluştuklarına dair çok fazla araştırdım. ama kesin bir cevap bulamadım. kolestrolden olabilirmiş birde hormonal bir sorundan kaynaklana bilirmiş?
benimki sanırım.yumurtalıklarımda oluşan kistten kaynaklanıyor:(
Herneyse şekerlerim!

Bende arındırıcı ürünler peelingler araştırmaya başladım.
Yerli ve Yabancı bloglarda bir siyah maske furyası gidiyor. birde resimler konulmuş öncesi sonrası ciltten çıkan kirli maske resimleri gibi ya gerçekten bu kadar başarılı oluyormu
diye heyacanlandım yandaki resimler:)
Bir çok markanın siyah maskesini gördüm.(Türkiyede satılan bir çok marka var. )Ebay'dan alışveriş yaparken benim sürekli alışveriş yaptığım satıcıda (yan resimde görülen)
 Shılls markasının black mask'ını aldım. 


Gelelim siyah maskemize! yapısı siyah katran gibi akışkan kalın yapıda bir maske
sürümü biraz zor yapışkan olduğu  için elinizle sürmesi çok zor oluyor. 
maske fırçası ile sürümü daha kolay!
 kurumasını bekliyorsunuz. daha sonra soyarak çıkartıyorsunuz.



Resimlerdeki gibi mucize yaratmıyor.
ama hiç işe yaramıyor da diyemem...
yüzünüze sürdükten sonra 15 ile 20 dk arası tamamen kuruyor. kalın bir tabaka şeklinde soyuyorsunuz siyah noktaları bende % 30 gibi çıkarttı diyebilirim ama maskeyi çıkartıktan sonraki hissi sevdim cildin fazla yağını
emiyor.nemli ve yumuşak bir cilt bırakıyor. ama malesef alkollü bir losyonla sıkma işlemi kadar başarılı değil..
tekrar alırmıyım?
sanırım almam... ama bitene kadar haftada bir uygulayacağım bir maske
fiyatıda çok uygun oldu. ebay da bir çok satıcıda var. free shıpping ile 6 küsür dolara aldım...

 
 

1 yorum:

  1. Merhaba :) Blogunu bu gün keşfettim ve incelemeye başladım.
    Güzel ürünler kullanmış ve çok güzelde anlatmışsın, sayende benimde not ettiğim ürünler oldu. Ben burun üstündeki siyah noktalar için yıllar önce birkere denedim oda Nivea nın dı sarım çok hatırlamıyorum. Benim burnumda da siyah noktalar iyice belirginleşmişti hatta ön duvarında uçları diken gibi sertleşmiş hal almıştı patmağımla yokladığımda çok rahatsız ediyordu 2 sefer banyoda keseledim banamısın demedi :) Sıkma desen, burun derim nasıl anlatsam gergin ve gözeneklerim derin olduğundanmıdır nedir hayatta bir gıram birşey çıkaramam ve müthişde canım yanıyor. 3 hafta önce Watsons'un kendi ürünü olan burun bantlarından aldım fiyatıda uygun du kullanım talimatını dikkatli bir şekilde okuyup uyguladım ve inan bana aynı şu yukarda paylaştığın fotoğraftaki gibi çıktı bant hatta fotoğrafını bile çektim bandın yakından net bir şekilde arkadaşlarıma gösterdiğimde çok oluyorlardı :d utanc verici ama durum bu yani :)) Tavsiye ederim denemediysen eğer dene. ben onu uyguladıktan sonra burnumun yüzeyi pürüssüzleşti ve yumuşadı :) üstümden baya yük kalktı

    YanıtlaSil