16 Ekim 2014 Perşembe

Yves Rocher deodarantlar

Yves Rocher markasının deodarantları  ve parfümlerini seviyorum. fiyatlarına göre kalıcılıkları çok iyi !
 benim en çok sevdiğim so elixir ve moment de bonheur 
So elixir:Genellikle çiçeksi kokuları beğenirim. özellikle yasemin kokusuna bayılırım. içerisinde yasemin olduğunu duyduğum tüm parfümleri ve deodarantları denemeye çalışırım.ve beyaz tenli biri olarak  tenime çiçeksi kokuların  yakıştığını düşünüyorum. so elixir de odunsu ve şekerli bir koku 
içerisinde yasemin, Paçuli ve Tonka Fasülyesi
mevcut. bence çok soft bir koku ama sanırım yaz için daha uygun... fiyatı şu an itibarıyla 29 tl ama sürekli indirime girmekte ben en son  indirimde 19 tl almıştım.

 moment de bonheur : gülün büyüsü diye adlandırabiliriz.  Çiçeksi ve yeşil...
içerisinde mayıs Gülü, Sardunya, Sedir Ağacı ve Paçuli mevcut

Genelde gül kokusunu kendime yakıştırmam  ve sevmem ama bu parfümde ağır, insanın içini bayan bir gül kokusu yok.sardunya ve sedir ağacı kokusu çok daha baskın
sedir ağacını zaten  çok severim özellikle tütsülerde ve ev parfüm yağlarında sedir ağacını tercih ederim.
en kısa zamanda moment de bonheur  parfümünüde denemek istiyorum. Birçok blogger arkadaşta övgü dolu postlar yayınlamışlar. deodarantının kalıcılığı ve kokusu harika şu an parfümler %17 indirimde en kısa zamanda yves rocher'a  uğramalı!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder