19 Haziran 2014 Perşembe

The Body Shop White Musk Libertine

Son postlarıma şöyle bir göz gezdirdimde Uzun zamandır..Body shop postu yazmamışım.Her indirimde de Alışverişimi eksik tutmadım:) 
Stoklayıp duruyorum.Sanki bitince almak istesem üretimden kalkıcak birdaha bulamıcam.Ne olacak bu Body shop Aşkımmmmm bilemiyorum:) Eşim senin kremlerin ve duş jelleri stoklarınla küçük bir body shop dükkanı açılır. diye takılıp duruyor bana :)
Hep bu indirimler kandırıyor beni 3 al 2 öde veya klasik % bilmem kaç indirim stoklarla sınırlıdır:) 
İndirim demişken Body Shop'ta   % 50 indirim var her üründe geçerli 20 hazirana kadar....

Gelelim white musk Libertine Setime duş jeli,vücut losyonu,ve Eau de parfum olarak tamamladım...
Duş jeli sabun içermeyip cildi kurutmıyor.  Etiyopya’dan Yerel Adil Ticaret ürünü olan bal içeriyor.cildi nemlendirip mis gibi kokuyor.ve çok güzel köpürüyor.Serinin tümünün içerisinde
Türk Lokumu, kremşanti, kehribar, orkide, tiare çiçeği , Greyfurt çiçeği,ve misk özü bulunuyor.
 her ne kadar Çiçeksii bir koku olarak geçsede bence tatlımsı bir pudra kokusuna sahip  
  

Eau de parfum'e gelirsek kokusu çok kalıcı günün her saatine uygun bir koku.... tatlımsı kokuları sevenlerin favorilerinden olmuştur yada denerseniz olacaktır.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder