25 Mart 2014 Salı

[TONYMOLY] Luminous Live Aura CC Cream Samples

KoreAlışveriş sitesi  RoseRoseShop.com dan aldığım ürünlerin sonuncusu olan cc kremimize geldik...
bu sitede Bazı ürünlerin sample'larıda satılıyor. Bu aslında çok iyi çünkü denemek istediğiniz ürünün size uyup uymayacağını bilmeden orjinal boyunu almaktansa samples almak hem maddi açıdan avantajlı hemde  Beğenmezseniz elinizde patlamamış oluyor:)
TonyMoly markasının cc creamini denemek istiyordum. sample görünce attım sepete şeffaf poşetin içinde 10 tane tek kullanımlık sample geldi.Tek kullanımlık densede içinde bolca ürün olduğu için bir tanesini iki kere kullanıyorum.

Yapısı krem kıvamında orta kalınlıkta inci pembesi bir renge sahip bir CC cream!
30 faktör güneş korumasına sahip  nemlendirmesi çok iyi parlatmadan çok aydınlık bir görünüm elde etmenizi sağlıyor. benimde tam istediğim şey!  aydınlık sağlıklı bir görünüm vermesi
 ben beyaz tenli biri olduğum için çok abartmadan sürdüğümde güzel duruyor.ama bir kere biraz loş bir ışıkta makyajımı yapmak zorunda kaldım.
biraz abartmışım sanırım üzerindende pudra geçip renginide kırmayınca odadan çıktığımda eşim ceset gibi olmuşsun deyince:) 
Anladımki şekerler! çok fazla kaçırmamak gerekiyor. ve üzerine mutlaka pudra ile rötüş yapmak lazımmışşşşşşş
sevdimmi evet! tekrar alırmıyım evet! orjinal boyu 12 dolar benim  aldığım 10 adet samples ürün ise 3 dolarcık 
sevgiler.....

2 yorum:

  1. Ben de tam bu yorumu arıyordum. Çok teşekkürler, çok güzel bir blogunuz var. Faydalı yazılar yazdığınızı gördüm. Hep böyle yazmanızı dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. her zaman beklerim sevgiler:)

      Sil