22 Aralık 2013 Pazar

LUSH MASKE ALIŞVERİŞİ

Lush maskelerine olan hayranlığım gün geçtikçe artıyor.Daha önce yüz maskelerinden Ayesha ve sacret truth ve  H`suan wen hua saç maskesini denemiştim ve hepside benden geçer not almıştı.
 şimdide bu dönem sivilce problemi yaşıyorum.ayrıca çene bölgem sivilcelenirken yanaklarımdada kuruluk problemi var. yani anlıcanız kötü bir durum hem nemlendirmem hemde sivilcelerimi kurutmam gerekiyor. Bu döneme en uygun ürün seçenekleri arasında Catastrophe cosmetic ve magnaminty yüz maskelerini tercih ettim:)
tek tek masaya yatıralım...
CATASTROPHE COSMETİC:
Kızaran sivilcelenen ciltlere uygun arındırıcı detoks etkili ve çok güzel kokan bir maske içerisinde deniz yosunu kalamin gül badem ve papatya yağları ayrıca yaban mersini ve cildi sıkılaştırmaya yarayan tatlı portakal içeriyor. 
cildi nemlendirme yatıştırma  arındırma özelliğine sahip genelde arındırma özelliği olan ürünler malesef cildi kurutuyor fakat bu maskede deniz yosunu gül ve badem yağları sayesinde
nemlendirme sağlıyor ve kurutmuyor. bazı bloglarda temizlemesi zor diye yorumlar okumuştum.  bence değil 5 ile 10 dakika arasında tamamen kuruyor kuruduktan sonra biraz dökülme yapabiliyor. banyado kuru olarak elimle yüzümü hafif hafif silkeliyorum dökülecek olanlar dökülüyor kalanıda ılık su ile yıkıyorum. ve çabucaaak çıkıyor. yıkadıktan sonrası ciltde bıraktığı o yumaşıklık hissini ve mis gibi kokusuna  bayıldım...
Kullananlar bilir ama hiç kullanmamışlar için Lush taze yüz maskelerini bir ay içinde tüketmek gerekiyor.  ayrıca bu bir ayıda buzdolabında geçirmesi gerekiyor.hatırlatmasında bulunayım....haftada iki kere uyguluyorum (3 ile 4 gün ara ile) 7-8 kere uygulamaya yetiyor.bence fiyatına göre doğal olduğunuda göz önüne alırsak hayli bereketli:)
fiyatı 29 lira (fiyatı ingiltereden geldiği için dolara endeksli olarak bir kaç lira oynayabiliyor. daha önce 27 liraya almıştım:))
MASK OF MAGNAMİNTY: Yüz temizleyici olarak geçsede peeling ve detoks etkili harika bir maske hassas ciltlere uygun değildir.karma ve yağlıya dönük ciltlere uygun densede hiçbir problem yaşamadan severek kullanıyorum.içerisinde kaolin yani kil
 bal, adzuki ve çuha çiçeği ve nane,klorofil içermekte
 kil fazla yağı emme bal iyileştirici nemlendirici ve antiseptik özelliğe sahip  çuha ve adzuki çiçek özü  akne ve lekelerden oluşan cilt izlerine , kızarıklıklara, sebum düzenleyici, sıkılaştırıcı ve antimikrobik özelliklere sahip.  son olarakta nane ve klorofil
Klorofil  taze kesilmiş çimden gelir, cildi iyileştiricidir,nane ise ferahlık veriyor ve ortaya mask of magnaminty çıkıyor:)  
fiyatı 22 lira 

Catastrophe Cosmetic

Catastrophe Cosmetic

Catastrophe Cosmetic

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder