23 Kasım 2013 Cumartesi

KİEHLS Creamy Eye Treatment Avakadolu Göz kremi

Kiehls ürünlerini seviyorum. Ayrıca ilgili ve güler yüzlü çalışanları
var. konularındada oldukça  bilgili oluyorlar. Aldıkları eğitimden sanırsam:) insanda güven uyandırıyorlar. özelliklede sürekli gittiğim marmara forum kiehls çalışanlarına yeri gelmişken benim bitip tükenmeyen sorularıma güler yüzle cevap verdikleri için bir kez daha teşekkür ederim:)) ayrıca söylemeden geçmiyeyim tester konusunda oldukça cömert bir marka 
bu cömertlikte sanırım ürünlerine olan güvenden kaynaklanıyor.Bir kere testerını kullandığınız bir ürünü muhakkak almak  istiyorsunuz:)
Gelelim  Creamy Eye Treatment Avakadolu Göz kremimize  göz altlarımda mevsimsel değişiklikten dolayı  aşırı  kuruluk ve nem eksikliği hissediyordum.
Bu kremde tam bir nem deposu diyebilirim.
 İçeriğinde Avakado yağı .shea yağı ve beta karoten (hani şu kırmızı meyvalarda ve sebzelerde olan doğal antioksidan)  var. 
Gördüğünüz üzere yeşil renkli kremsi yapıda yani yapısı biraz kalın! (jel kıvamda değil) üründen çok çok az uygulamak yeterli oluyor. Antiaging özelliği yok yani kırışıklık çizgi tedavisi yada morluk ve halka tedavisi yapmıyor. sadece nem verme özelliği var. zaten çizgi ve kırışıklıkların oluşumunda çevresel faktörlerin dışında nemsizlikte en büyük etken.....
Nem açısısından oldukça tatmin edici bir ürün yapısından dolayı sizi düşündürebilir. Yukarıdada dediğim gibi tekrar söyliyeyim yapısı gerçekten kalın ben uygularken yüzük parmaklarımın ucuna çok çok az alıp göz altıma kaçırmadan göz altı kemiklerimin üzerinden pıt pıt hareketlerle kaz ayaklarıma doğru uyguluyorum. makyaj altına uygulanabilinecek bir krem olmadığı için akşamları yatmadan önce kullanıyorum. yağ bazlı olduğu için sanırım göz altlarımda sabah kalktığımda şişme yapıyor.Erken çıkmam gerekiyorsa evden  buz
kompresi veya çay kompresiyle şiş gözlerime müdahale etmem gerekiyor. erken çıkmacaksam hiç birşey yapmıyorum bir kaç saat sonra iniyor.
Buna rağmen aşırı kuruluk hisettiğim dönemlerde tekrar tekrar alıcağım bir göz kremi diyebilirim.  nem konusunda bir harika...
fiyatı 67 lira ....

1 yorum:

  1. Ben de ürünü kalın ve yoğun buldum. Gözaltlarımdaki yağ torbacıklarını artırdı. Su bazlı bir ürüne geçmek istiyorum.
    www.gossipguyistanbul.blogspot.com

    YanıtlaSil