21 Ekim 2013 Pazartesi

yvess rocher şampun ve saç kremi

Yine bir Yvess Rocher indirimi ve indirime dayanamayan ben:) Küçük bir alışveriş:)
Saç ürünleri konusunda  oldukça sıkı takipçileri olduğunu biliyorum. en azından çevremde öyle!
Boyalı saçlar için olan şampuanını bir arkadaşım kullanıyordu. çok memnun olduğunu söylemişti (ama tabiki  benim gibi çok yoğun işlem görmemiş saçlara sahip benim  15 sene içerisinde yaptırdığım röflenin balyajın sayısını hatırlamıyorum)Bu yüzden mucizeler beklemiyorum. 
Henüz üç kere yıkama şansım oldu.Evet dediğim gibi parlama konusunda mucize yok ama fark varmı kesinlikle evet
 En çok fark saçlarımdaki yumuşama tabi bu yumuşama şampuandanmı yoksa saç kremindenmi henüz anlayamadım 3 keredir ikisinide kullanıyorum. ayrı ayrı günlerde uygularsam anlarım sanırım..
Şampuanın yapısında organik akdikeni bitkisi var.silikon ve parapen içermiyor. kesinlikle saçları ağırlaştırmıyor.
organik olduğu için ve hiç bir katkı maddesi parfüm vs. içermediği için çok hafif çiçek kokusu var ama kalıcı değil  en kötü yanı bu sanırım şöyle banyodan çıkınca mis gibi  saçlarınız kokmuyor.  mis gibi saçlar değince aklıma Lush godiva geliyor o ne güzel bir koku tanrım malesef sigara içen biri:( olarak bile 2 . 3 gün saçlarım yasemin kokuyor.
Yani genel anlamda organik oluşunu fiyatını göz önünde bulundurursak güzel bir şampuan tekrar alırmıyım derseniz alırım derim... normal satış fiyatı 16 90 tl indirimli fiyatı 12 90tl
Saç kremine gelirsek şampuanla aynı seriden almadım. yıpranmış saçlar için olan badem yağı ve jojoba yağı içeren kremden yana tercihimi kullandım.  ve çok da sevdim.saçlarımı açmam için az bir miktar kullanmam yeterli oluyor.  şampuandan sonra saç uçlarına uygulayıp tarıyorum. bir kaç dakika bekletip akıtıyorum. ve gerçekten bu sert çatur çutur saçlarımı yumuşacık yapan hangisi bilmiyorum ama benim gözde ürünler listeme girdiler. kremin fiyatı ise şampuan gibi normal fiyatı 16 90 tl indirimli fiyatı 12 90tl 
denemediyseniz özellikle kremi mutlaka deneyin derim...

sevgiler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder