1 Ekim 2013 Salı

OROGOLD PEELİNG

Kendimi şımartmak istediğim bir gün aldığım ve malesef kullandıktan sonra aldığıma pişman olduğum 24 karatlık altın tozları içinde bulunan bayağı tuzlu bir peelingden bahsetmek istiyorum size!


OroGold markası dünyada iddialı ve lüks tutkusu olan bayanların tercih ettiği bir marka yabancı bir çok blogger bayan överek anlatıyordu ve herzamanki gibi malesef Türkiyede yoktu. 2012 yılında türkiyeye geldi ve sayılı bir kaç mağazada ulaşılabiliniyor.

Brandroomda.Harvey Nichols ve Dauglass kozmetikte sadece satışta olduğunu biliyorum. Başka mağazalardada standı varmı emin değilim ben istinye parktan aldım:(
Marka hakkında bildiğim italyadan ithal ettiği 24 k. altınla ürün içeriğini zenginleştiren bir amerika markası.
 Dünya genelinde sevilen ve beğenilen bir ürün tabiki altın tozları kullanıldığı için fiyatları biraz pahalı....

Altının orjinal olduğuna dair her ürünün kutusunda altının sertifası çıkıyor.






Ambalaj çok klas görünümlü yuvarlak altın rengi güzel bir kavanozda sunulmuş. kutusu derseniz mücevher kutusu gibi...
yani görüntü anlıcanız al beni! al beni !seni özel hissettiririm diyor.




 Ürün içinde altın tanecikleri içeren C vitamini ascorbic acid.E vitamini ve yeşil çay gibi etken maddelerden formüle edilmiş bir peeling kuru cildinize dairesel hareketlerle masaj yaparak yediriyorsunuz sonra ılık su ile duruluyorsunuz. Evet altın parçacıkları sayesinde biraz cilde aydınlık bir ışıltı veriyor. başka bir artısıda yok bence 
cildi temizleme ve arındırma konusunda vasat siyah noktalarda olduğu gibi yerli yerinde duruyor. 
yani tüm cilt serisi düzenli olarak kullanılsa belki gözle görülür.bir farklar oluşur. tek peeling cildimde  mucize yaratmadı.
seri  gece gündüz kremi. göz kremi.  serum ve peelingden oluşuyor. peelingle başlayıp beğenirsem seriyi tek tek almayı düşünmüştüm ama Çok daha uygun fiyata çok daha güzel peelingler kullandığımı düşünüyorum. 
fiyatı dolara göre değişiyor sanırım ben 244 lira almıştım şuan 238 lira

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder