4 Ekim 2013 Cuma

BODY SHOP ALLIK

Şimdi dediklerinizi duyar gibiyim yaz bitti sonbahardayız. bu bebek pembesi allıkda nerden çıktı. Evet biliyorum şekerlerim:) tamam biraz yaz rengi bir allık ama Dayanamadım rengin cazibesine kapıldım:)
Hani bazen makyaj yaparız ama yapmamış gibi görünmek isteriz. ya!
 Nude makyaj gibi gibi işte! ozamanlar kullanmak için ideal bir renk ben bu pembe tonuna utangaç pembesi diyorum:))
Çok beyaz tenli bir bayanım çocukken utandığımda böyle pembeleşirdi yanaklarım. Büyüdükçe utanmazmı olduk ne :))
hiç pembeleşmiyor artık :)
Yani resimdede gördüğünüz gibi çok açık mavi alt tona sahip bir pembe. yapısı çok hafif pigmentasyonuda çok iyi 
Allık fırçası yardımı ile az bir miktar uygulamanız yeterli oluyor.
beyaz tenli bayanlar için bence hafif makyaj için ideal bir pembe tonu.... yalnız yüzünüzde göründüğü gibi pastel pembe durmuyor. çok nude pembiş oluyorsunuz.makyaj yapmadığım zamanlarda bile bir kaç fırça darbesiyle yüzümü renklendirmeme yetiyor:))
Fiyatı 25 lira

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder