18 Ağustos 2013 Pazar

MAC FIRÇA TEMİZLEME SUYU

MAC Brush Cleanser çok uzun zamandır.gördüğüm ve duyduğum bir çok blogger arkadaşın beğenerek kullandıkları bir üründü ama
nedense her gittiğimde temizleme suyu niyetiyle girip başka birşeyler alıp çıkıyordum. Bir dahakine alırım deyip ertelediğim bir üründü ve nihayet aldım....
Gördüğünüz üzere 235 ml plastik şişede pembe renkli bir sıvı
İçinde alkol olduğu için fırçaları dezenfekte ediyor.bakteri üremesini engelliyor. ayrıca fırça temizliği hem fırçaların kullanım ömrünü uzatıyor. hemde çıplak cilde sürüldüğü için sadece kendimiz bile kullansak bir gün sonrasına bakteri ve sivilce taşıyabiliriz.  cilt sağlığı içinde dezenfekte şart! 
Ben yinede aylık rutin fırça temizliğim olan bir miktar zeytinyağı ve bir miktar antibakteriyel bir sıvı sabunla olan temizliğe devam edeceğim. fakat Brush Cleanserlada haftada bir veya iki kere fırçalarımı dezenfekte etmeyi  düşünüyorum:)
Birçok blogger arkadaşım bu ürünle ilgili postlarında üründen tasarruf etmek amacıyla fısfıslı şişelere doldurup suyla karıştırıp kullanıyorlarmış. aslında mantıklı ve akıllıca bir çözüm! sonuçta fırçalar  elimizden düşmüyor. 235 ml su 33 lira hergün olmasada gün aşırı bile kullansak ürün çabuk bitecektir.
Tabii bir taraftanda alkol içeren bir ürüne su eklersek alkolü su ile çözmüş oluruz. o zamanda fırçamızı belki temizlemiş oluruz ama  istediğimiz dezenfekteyi yapmış olurmuyuz?
Herneyse şekerlerim henüz yeni aldığım için bu şişeyi su karıştırmadan kullanacağım haftada bir kaç kez uygulamayla ne kadar süre kullanırım onada bakmış olacağım yani anlıcanız orjinalliğini bozmadan kullanacağım....
Neyse gelelim nasıl uygulanması gerektiğine Mac'deki bayan bana çok az bir miktar çay tabağına veya benzer bir kaba üründen döküp fırçaları bir kere içerisine batırıp havlu peçetenin üzerine dairesel hareketlerle sürtüp temizleme yöntemini önerdi..
Bende gelir gelmez en çok kirlenen Fondöten fırçam olan 187 üzerinde uyguladım... ve gerçektende tertemiz oldu ve dahada önemlisi çok çabuk kuruyup kullanıma hazır hale geliyor. ben ürünü açıkçası çok sevdim... fiyatı 33lira

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder