22 Ağustos 2013 Perşembe

MAC CLEANSE OFF OİL

Mac cleanse off oil  Mac alışveriş sonrası kasaya geldiğimde fix plus sprey. Pro eye make up. Demi wipes. Strobe liguid.ve Mac cleanse off oil'in seyahat boyları olan 30 ml şişelerde ürünleri vardı.


Mac'in makyaj temizleme yağını denemek istiyordum ne zamandır.bu küçük sevimli şişede görünce denemek için ideal olduğunu düşündüm  ve fiyatıda uygundu. aslında sürekli kullananlar için pek karlı olmuyor orjinal boyu 150 ml 69 lira

bu sevimli şişe 30ml 29 lira ama ben ilk kullanıcağım için sevip sevmeyeceğimde meçhul olduğundan seyahat boyunu aldım.
Nitekimde pek sevmedim:(
Neden derseniz. evet  Bu temizleyecilerin en güzel tarafı göze ayrı yüze ayrı birşey kullanmaya gerek bırakmaması ama rimeli çıkarmak için kirpikleri
çok hırpaladığını düşünüyorum...  ayrıca kendimi makyajımı tamamen çıkarmış gibi nedense hissedemedim ve jel temizliyici ile tekrar yıkamak istedim.Belkide su ve jel temizliyiciye alışık olmamdanmı? o yağlı his beni temizlik konusunda tatmin etmedi.benden geçer not almadı.Ama Cleanse off oil'i çok fazlada seven. var. zevkler ve renkler tartışılmaz :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder