2 Temmuz 2013 Salı

YVES ROCHER AYAK BAKIMI

Yves Rocher Beaute des Pieds serisi ayak peelingi, onarıcı ayak balsamı , yorgunluğa karşı jel , besleyici ayak kremi ve ayak deodorantı olmak üzere beş üründen oluşuyor.
Daha önce yorgunluğa karşı olan jelini ve peelingini almıştım çokta beğenmiştim indirimden yararlanıp bu beşli setti almak istedim ama  sanırım artık deodarantı ve rahatlatıcı jeli satışta değil malesef ayak balsamı ve peelingini bulabildim:)
Beaute des Pieds Ayak Peelingi: Organik lavanta özleri ve kayısı çekirdeği tozu  içeren çok sert parteküllere sahip olmayan bir  peeling , gerçekten lavanta gibi kokuyor. sertleşen.nasırlaşan kısımları  büyük ölçüde yumuşatıyor. Hissedilir bir lavanta kokusu var ama rahatsız edici değil. Çok yıpranmış ve çatlamış topuklarınız yoksa  memnun kalınılıcak bir ürün.


Beaute des Pieds ayak balsamı: Ayak balsamına gelince oda şirinmi şirin koyu mor ambalajlı mis gibi lavanta kokan yapı olarak biraz  katı ve rahatsız etmeyecek kadar yağlı diyebilirim ayak tarafından çabuk emiliyor. Tabi sıvama işini çok abartmazsanız:) 
Ben genelde gece  sürüp yatıyorum. sabah yumuşacık ve mis kokulu uyanıyorum....
fiyatına gelince peeling 18.90 tl ama %31 indirimle 12.90tl
 Balsam ise 22.90 tl %31 indirimle 15.90tl aldım. 

BAKIMLI GÜNLER:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder