31 Mayıs 2013 Cuma

SHİSEİDO PURENESS PORE PRUFYİNG WARMİNG PEELİNG

Shiseido markasını nedense pek sevmem:) hoş pek de fazla bir şeyini kullanmadım ama :) çekmecemi karıştırdım sadece göz kalemi ve ne zaman aldığımı bile unuttuğum 4 lü göz farını buldum...
Herneyse markaya değilde ürüne odaklanalım.
Boynerde Shiseido standındaki bayanın yoğun ısrarı ve ballandıra ballandıra anlatması sonucu  aldım. ne yazıkki iyiki almışım diyebileceğim bir peeling çıkmadı...
ürünü kuru olarak kullanıyorsunuz. çok az elinize alıp dairesel hareketlerle yüzünüzü ovma işlemine başlıyorsunuz. yapısı diğer peelinglere göre farklı yağlı bir jel gibi içinde parteküller var.


yalnız çok azıcık alın elinize yoksa yüzünüze yağ banyosu yaptırmış olursunuz.Ovarken peelingin ısındığını hissedebiliyorsunuz. daha sonra ılık su ile yıkıyorsuz.
 işte sonuç! siyah noktalar yerli yerinde duruyor:) sadece yüzünüzde yağlı jelden dolayı yumuşacık bir cilt kalıyor. eh yani yumuşaklık içinde 86 liralık yüz yıkama jeline bence gerek yoktu:((((
Sizin anlıcanız benim açımdan başarısız bir ürün......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder