21 Mayıs 2013 Salı

GRATİS ALIŞVERİŞİM

Anneler günü haftası bakım ve kozmetik ürünlerinde bir indirim furyasıdır. aldı başını gitti.
Tabiki gratistede bu indirimler vardı. İşte Benim aldıklarım:)




İlk olarak 
BEE BEAUTY :Şirin tasarımlı, uygun fiyatlı ve muhteşem kokularıyla gratiste satılan ortalama bir marka harikalar yaratmıyor ama fiyatlarına göre çokda güzel ürünleri....
ayrıca  cruelty-free/hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka buda bir artı daha katıyor. bence markaya:) Bee Beauty Passion Tatlı Badem&Nar Cilt Bakım Serisinden vücud peelingi ve losyonunu aldım. kokusu harika badem ve narın karışımı şekerimsi hafif bir kokusu var. losyonda cilt tarafından çabuk emiliyor. yağlı yağlı bir hisde bırakmıyor.malum sıcaklarda başladı:(
tam fiyatını hatırlamıyorum.toplu alışveriş yapınca tek tek fiyatları aklımda kalmıyor. fişide eve gelince yırtıp atıyorum.
(Erkekler bizlere dır dırcı derler.ama alışveriş fişlerini gördülermi ne gereksiz bir sürü vardı senin ne gerek var şimdi  ile başlayıp.......... kesintisiz 2 saat konuşuyorlar. burdan sevgili eşime öpücükler yolluyorum:)
Herneyse her üründe %30 ile % 40 arası indirimler vardı 8 ile 10 lira civarıydı sanırım.
FOOD FACTORY NANE ÖZLÜ AYAK BAKIM SETİ :Bu markayıda ürünlerinide ilk defa gördüm ama ayak şeklindeki ambalajı yeşil yeşil duruşu acayip şirin geldi bana ve denemek amacıyla aldım. Nane özüyle ayakları ferahlatıyor. ayak yıkamak için jeli. ayak peelingi ve ayak losyonu var.sadece jelini kullandım henüz güzel köpürüyor ve missss gibi nane kokuyor. Ambalajları çok şirin dimi ama:) bunların fiyatını hatırlıyorum. tanesi 5.50 lira
BODY CARE: bu markanın daha önce duş jelini almıştım ve çok beğenmiştim. Bu seferki gidişimdede sıvı sabunlarını aldım. harika kokuları var ve renkleride çok canlı banyoda çok hoş duruyor:) yeşil olan avakado ve zeytinyağlı Turuncu olan ise çarkı felek meyva özlü harika kokuları var.
Tek kullanımlık maskelerden her gittiğimde 3-5 tane alırım yine aldım.









ve son olarakta 
yulaf unu içeren vaselin diş macunu ve saten bant sir ağda aldım...


2 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini:)
    Erkekler konusundaki görüşüne de aynen katılıyorum,belki ihtiyacımız yok o ürünlere,ama ruhumuzun ihtiyacı var bunu anlamıyorlar:))

    YanıtlaSil