12 Nisan 2013 Cuma

YVES ROCHER’den Anti-Age Global

Bir aya yakındır. Yves Rocher markasının çıkarttığı BB kremi bekliyordum. Yabancı bloglarda çok fazla övgüler almıştı Nihayet geçen hafta Türkiyeye geldi.standlarda yerini aldı ve makyajsız olarak standın başında belirdim:) Fakat Malesef bu kadar hevesle beklediğime deymedi.( En azından benim için ) sürdükten 15 dakika sonra t bölgemde parlama başladı. bu yüzdende benden geçer not alamadı. Hayal kırıklığına uğramıştımki mağazada gezerken Bu harika Anti Age Global  kremle tanıştım.... NEYE NİYET  NEYE KISMET! MİSALİ:)))
İçinde Ekinezya .Meristem dokusundan elde edilmiş 4.nesil kök hücreleri. Tara çekirdeği. Pancar. Ginseng. Afloya yaprağından oluşan harika bir karışım
 hem cildi nemlendirmesi hemde sıkılaştırıp ışıltıyı yeniden kazandırmasını vaad ediyor. hemde 6 günde
Vaadinide gerçekleştiriyor... kullanalı 8 gün oldu cildimdeki nemlenme ve ışıltı farkedilecek durumda  Malum 30 lu yaşların başındayım. ve cildimde elastikiyet kaybı başladı. Anti Age Global bu konuda çok başarılı Gündüz nemlendiricisini alarak başladım 3 günden sonra farkı hissetmeye başladım
bir çok denediğim bakım ve nemlendirici kremleri parlama  yağ bezeleri yada sivilce ile beni hüsrana uğratıyordu. bir kaç kullanımdan sonra çekmece derinliklerine yada arkadaş hediyesi olurlardı.Ama Anti Age Globalimden uzun süre vazgeçemiyeceğimi düşünüyorum.
 Yves Rocher 'a uğrarsanız mutlaka bir kaç tane Anti Age Global testerı istemeyi unutmayın. (Cilt bakımı ve cilt ürünleri bence kişiye özeldir. benim çok memnun kaldığım bir üründen siz memnun kalmaya bilirsiniz bunun için önce testerını alıp denemelisiniz derim)
fiyatı 94 lira 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder