14 Nisan 2013 Pazar

SEPHORA MAKYAJ BAZI

Sephoranın kozmetiğini aslına bakarsanız pek sevmiyorum... ama Sephora mağazasındanda çıkamıyorum:) Sanırım Benefit.Nars.Too faced'in büyük katkısı var:)Yani Sephoranın kozmetiğini kullanmıyor değilim ama şöyle kalbimden vuran ilk kullanışta aşk yaşadığım hiç bir ürünü olmadı.Gelelim  SEPHORA BASE LISSANTE SMOOTHING PRIMER
Makyaj bazının bir çok blogda övgülerini okuyunca bir alışverişimde Tester istedim. Sağolsun marmara forum Sephora çalışanları yeni bir ürün olmadığı için  depodan bulup verdiler. Sanırım iyi bir müşteri olmanın avantajı olarak ve bayağıda çok verdiler:)
Bu şekilde tanışmış oldum bu sevimli ürünle:) şeffaf bir yapısı var, Silikonlu bir ürün ve gözenekleri doldurarak cildinizin daha pürüzsüz görünmesini sağlıyor.
Cildinize pamuksu bir his veriyor.Föndötenin cildimde daha uzun süre kalmasını sağlıyor.ama öyle çokta mucizevi bir süre değil:)ve en önemliside sivilce yağlanma gibi bir sorunla karşılaşmadım. ve Testerlarım bitmemiş olmasına rağmen gidip orjinal ürünü aldım.Ama dediğim gibi Testerlarım o kadar çoktuki hala yeni aldığım ürünü açmaya fırsat olmadı:)
Harika diyemem(daha iyilerini görmüştüm:) ama fiyatına göre oldukça başarılı ve güzel bir baz fiyatı 29 lira 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder