22 Nisan 2013 Pazartesi

MAC FACE AND BODY FONDÖTEN

 Uzun zamandır.almayı düşündüğüm bir fondötendi Bu ürün yüz ve vücut için üretilmiş su bazlı suya dayanıklı ve kapatıcılığı az olan bir fondöten
 Mac'in sitesinde de ürünün fotoğraf çekimleri için ideal olduğu özellikle belirtilmiş.anlıcanız Defilelerde ve fotoğraf çekimlerinde sıkça kullanılan bir ürün 
13 renk seçeneğine sahip ben çok beyaz tenli olduğum için c1 bire bir cildimle uyuştu diyebilirim.sürdüğünüzde biraz yapış yapış bir his bırakıyor. üzerinden pudra geçerek kullanıyorum.
 Mac su bazlı olmasından dolayı her tip cilt yapısına uygun olarak nitelendirmiş ama bence çok kuru ciltler için pek uygun olmaya bilir.
Face and Body ve pudrayı birlikte uygularsanız. cildinizdeki kuru deriler ortaya çıkabiliyor. özellikle benim alın bölgemde böyle bir görüntü oluştu. nemlendirici uygulayıp sürerseniz bu sorunda ortadan kalkıyor. 

sevmediğim bir yönüde su bazlı olduğundan normal bir fondötene göre biraz fazla akışkan olmasını sevmedim kapatıcılığı ortanında bir tık altında diyebilirim.
Eh bu kadar şikayetten sonra neyini sevdin derseniz doğal duruşunu sevdim. Su bazlı olduğundan dolayı yapısı kalın değil çok bile kaçırsanız yüzünüzde maske gibi durmuyor. Spf koruması yok ama yazın için bence hafifliğinden dolayı ideal olabilir. vücuduma uygulamadım.
 henüz ama akışkan olduğu için bacaklara uygulaması kolay olacak gibi geliyor.
Herneyse uzun lafın kısası.... benim için artılarıda eksileride var.aldığıma pişman olmadım ama bittiği zaman  tekrar sanırım almam. çok daha güzel alternatifler var.
 Mac'de  uygulatıp karar verin derim. herkezin cilt yapısı ve fondötenden beklentisi farklıdır....
Fiyatı 99 lira  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder