22 Mart 2013 Cuma

Benefit Erase Paste Concealer -Göz Altı Kapatıcı

Benefit markasının iddalı kapatıcılarından Erase Paste 
Uzun zaman önce aldığım ve çok fazla kullanmadığım bir concealer makyaj çekmecemin derinliklerinde durmakta idi :) neden çok fazla kullanmadığıma gelince aslında kötü bir ürün değil  Öncelikle Benefit sevimli kutularıyla meşhurdur bilirsinizki Erase pastede küçücük cicili bicili kavonuzuyla çok tatlı macun kıvamında bir aydınlatıcı concealar!
 Şeftalimsi pembe tonlarında olması sizi korkutmasın sürdüğünüzde öyle durmuyor kapatıcılığı oldukça iyi ama biraz yapısı bana kalın geldi göz altıma uyguladığımda morlukları kapatmasına kapatıyor. Amma ve lakin bir süre sonra göz altındaki cizgi aralarına girip toplanma yaptığı için göz altıma uygulamaktan vazgeçtim. Yüzdeki kızarıklıklar. lekeler veya önceden oluşan sivilce lekelerini kapatmakta kullanıyorum.Bittimi alırmıyım derseniz Malesef ki almam 
Ama şunuda belirtmeliyim ki Tabiki herkezin cildi farklıdır. Benim göz altlarım biraz hassas ve beyaz tenli olduğum için cildim biraz ince olduğu için macunumsu ürünler ağır geliyor.su bazlı sıvı ve likit ürünlerden daha memnun kalıyorum....
  Fiyatı hakkında tam bir şey diyemiyeceğim çünkü alalı uzun bir süre oldu 60 ile 70 arası birşeydi sanırım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder