26 Kasım 2012 Pazartesi

LEMON AİD BENEFİT

Sıkı bir Benefitçi olarak Lemon aid hakkında taraflı olmamaya çalışıcam:)
Açıkçası her Sephora ziyaretimde ilk karıştırdığım ve mali durumum el verdikçe birşeyler muhakkak aldığım standın yine önündeydim:)) ve bu zamana kadar Lemon aid ürününü hep görmeme rağmen nedense ilgimi çekmedi vasat bir ürün olarak düşünmedim ama far bazı olduğunu bildiğim için ve Nars Smudge Proof Eyeshadow ve hala postunu hazırlamadığım Too faced shadow ınsurence' den memnun olduğum için yeni far bazı arayışında değilim.Lemon aid baza ilgisizliğim bu yüzdendi:)

Ama bu sefer öyle olmadı hakkında bilgi aldım. uyguladım yapı olarak hoşuma gitti.ve satın aldım...Lemon aid hakkında söyleyebileceğim sadece far bazı olarak değilde bir nevi kapatıcı olarakta düşünebilirsiniz. göz kapağındaki kılcal damarları,kırmızılıkları renk bozukluklarını kapatıp . cilt tonunu aydınlatıp, eşitleyerek kusurları kamufle etmeye yönelik çok amaçlı bir ürün renginin sarı olması da kırmızılıkları dengelemekte güzel iş çıkartıyor.yapısı (Benefitte malesef çok severek kullanmadığım fakat bir çok blogda övgüyle bahsedilen) boing kadar kalın değil Açıkçası ben ürünü sevdim. Satış danışmanın dediğine göre limon özlü olduğu için antiseptik bir ürün ve parapen içermiyor. ben dudağımda  rujumu sabitlemedede kullanıyorum.oldukça başarılı

Açıkçası ürünü beğendim ve öylece çekmecede unutmayacağım bitene kadar kullanabileceğim bir ürün ama bitince tekrar alırmıyım? sanırım almam öyle çok büyük bir aşk doğmadı bende:)
yolunuz sephoraya düşerse deneyin derim
fiyatı 69 lira

bol makyajlı günler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder