1 Eylül 2012 Cumartesi

Sephora LİP GLOSS

Sephoranın kozmetik ürünlerini  genellemeye bakarsak severim. fondöten allık ve pudraları yapı olarak çok kalın gelsede bana eyeliner ve rujları lip glosları ortalamanın üstündedir fiyat açısındanda çok uygundur.
 Sephora ultra shine lip gloss serisinin çok fazla methini duyduğum için denemek istedim  biraz fazla ışıltılı geldiği için daha mat olan seriden tercih ettim. daha nude makyajı sevenlerden olduğum için sim ve ışıltıyı  nadir tercih ediyorum.

 Herneyse aldığım ürün 18 numara the red  çok güzel bir kırmızı ama narçiçeği kırmızısı  harika bir lip gloss  bir kere fırça aplikatörünü çok beğendim Çünkü rujları ve lip glossları ruj fırçasıyla sürme taraftarıyımdır. daha güzel sürüldüğüne ve renk dağılımını ve dudak hatlarına daha rahat vurgulandığını  düşünüyorum
Ama bu ürünün fırça aplikatörü çok güzel hem diğer lıp glosslara göre daha kalın ve daha uzun geldi bana yapış yapış bir his bırakmıyor.Tek olumsuz yanı sanırım sık sık tazelemek gerekiyor e okadarda olsun canım fiyatı 24 lira

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder