1 Ağustos 2012 Çarşamba

YENİ BİR SİTE KEŞFETTİM DUYRULUR!

Geçen akşam bir arkadaşımın tavsiyesi ile bir site keşfettim ve çok hoşuma gitti bilmeyenler varsa haber vermek istedim. Eminimki sizde benim gibi en az bir kaç tane  online alışveriş sitesine fırsat sitelerine üyesinizdir. Trendyol.Markafoni.vipdükkan.limango.Morhibo.bonubon fırsat cıty.Birlikte alalım.fırsat yakala  böyle bu liste uzayııııııp gidiyor:)
Bir kaç günde bir hangi sitede hangi markanın indirimleri başlamış diye tek tek sayfa sayfa site gezmekten helak oluyordum valla!

Sonunda çözümümü buldum  İndirimlr.com Site tüm fırsatları tek sayfada toplamayı amaç edinmiş Güzelde yapmış bu işi Tüm alışveriş ve fırsat sitelerindeki indirimlere nereden ulaşacak konusunda yardımcı oluyorlar. Ayrıca tüm şehirlerdeki şehir fırsatlarını da, kategorilerine göre  Önümüze seriyor.Bununlada kalmamışlar indirimi haberdar edip  bir de Hediye Çeki ve İndirim Kuponu hediye ediyorlar.indirim kuponlarındaki kodu sipariş öncesi yazıyorsunuz İndirim üstüne indirim daha ne olsun (işte indirim kuponları) Arada tık tık Takipteyim:))

Vallahi tek tek sitelere girip indirimleri kontrol edeceğime tek adresten bu işi   yapmak çok rahat oldu.
Benden söylemesi şekerler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder