29 Ağustos 2012 Çarşamba

BENEFİT HELLO FLAWLESS OXYGEN

Bu ürünleri sanırım haziran sonu gibi aldım. Aldığımdan beri sürekli kullandığım bir ürün ama postunu hazırlamak ancak bu güne kaldı :)
 ilk önce Benefit hello flawless oxygen fondötenden bahsetmek istiyorum. 9 renk seçeneği olan  bendeki en açık rengi ıvory  sarı alt tona sahip çok hafif yağsız bir ürün
 Gerçektende cildinizin hava aldığını hissedebiliyorsunuz bazı fondötenler gibi yüzünüze sürdüğünüzde heran çıkarta bileceğiniz bir maske gibi durmuyor.
 cildinizle bütünleşip cilt renginizi dengeliyor orta kapatıcılıkta bir ürün çok fazla kapatmak zorunda hissettiğiniz kusurlarınız yoksa çok ideal diyebilirim cildinize çok doğal bir görüntü sağlıyor spf 25 koruma faktörlü  Yağlı ciltlerde gün içinde kusma gibi bir problem yaratabilir. sanırım benim cildim karma olduğu için öyle bir problem yaşamadım.  bu ürünü üzerine Hello Flawless pudra ile sabitliyorum.Pudrasıyla birlikte kullanmak  yağlı ciltler için iyi bir yolda diyebiliriz:)
Kısacası Bayanlar Sağlıklı bir cilt görünümüne kavuştururken mat bitişli pudra görünümlü bir fondöten olmadığını da belirtmek lazım  aydınlatıcı uygulanmış gibi görünüyor.

Gelelim pudraya :) Hello flawless pudra onun içersindede 15 spf koruma faktörü var ister fondöten üstüne sabitlemek adına kullanabilirsiniz ister tek başına kullana bileceğiniz kalınlıkta bir pudra ürünün hem süngeri hemde fırçası var dilediğinizle uygulayabilirsiniz 
 Ben iki ürünüde çok severek kullanıyorum.bazen birlikte bazen ayrı ayrı ama bitince mutlaka tekrar almakta tereddüt etmeyeceğim benim için çok başarılı ürünler denemeyen varsa mutlaka denesin derim




fondöten 69 lira pudra 99liraydı sanırım iki ay içinde indirim kaldırım olmadıysa:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder