3 Temmuz 2012 Salı

GOLDEN ROSE Shımmer gloss ve Likit concealar

Golden rose standının önünden geçerken Renkli renkli şeker gibi duran rujlar! bakmadan geçme diye seslendi :) bende söz dinledim Gittim yanlarına serinin adı Golden rose Shimmer gloss serisi....
 İçeriğinde E vitamini ve shea butter olduğundan nemlendirme özelliğine sahip ışıl ışıl parlayan bir gloss 8 renk seçeneğine sahip ben 60 numarasını aldım yumuşak aplikatörü sayesinde sürümü çok rahat sürdükten sonra bir kaç saat sonra eve geldiğimde dudak kenarlarında toplanma yapmıştı çok mucize beklemeyin parasına göre iyi bir ürün diyebilirim.sürekli tazeleyerek kullanılabilinir. 8.90 tl

Stantda duran bayan likit kapatıcınında yeni geldiğini çok güzel olduğunu ve çok olumlu eleştiri aldığını ve denememi önerdi ben  çekimser kaldım yapısının kalın olabileceğinden korktuğum için
 ayrıca göz altlarım problemli olduğu için concealar da biraz fazla seçiciyim marka konusunda takıntılıyım:) yinede denedim ve gerçekten şaşırdım tamam bundada Shimmer glosstaki gibi çok beklenti içinde olmazsanız gerçekten güzel bir ürün yapısı çok incecik değil ama düşündüğüm kadarda kalın değil:) yumuşak bir yapısı var morluk kapatmada hiç fena değil günlük kullanım için bence güzel bir ürün Özel aplikatörü ile uygulaması son derece kolay 5 renkten oluşuyor fiyat 14 tl

1 yorum:

  1. Lipgloss çok muhteşem duruyor rengi felan :-) Blogunu genel olarak çok beğendim ve bu yüzden sana bir teklif de bulunmak istiyorum, bana geri dönersen eğer çok memnun olurum! Mail adresim: eylul@indirimlr.com

    Sevgiler
    Eylül Çeviker

    YanıtlaSil