27 Temmuz 2012 Cuma

CLINIQUE ALL ABOUT EYES CONCEALAR

Öncelikle postlarımı takip eden arkadaşlar bilirlerki göz altları problemli bir hatunum:) ne yazıkki torbalanma ve morarma problemlerim olduğu için göz altı kremleri ve concealarlara karşı ayrı bir zaafım var ve çok daha fazla alternatif deniyorum.
 Yine sephorada arayış içinde standları karıştırırken güzellik uzmanı bayanın tavsiyesi ile denedim. ve çok hoşuma gitti aldım...





ilk önce İşte budur hayatımın kapatıcısı diyemiyeceğim ama bittimi tekrar alırmısın derseniz evet alırım.. bir kere çok bereketli çok çok az parmağınızın ucuna almanız yeterli oluyor çok geniş bir bölgeye kullanılabiliyor.yapısı ne çok kalın nede kadife gibi incecik kalıcı ve kıvamlı bir ürün parmak uçlarımla pıt pıt hareketiyle uyguluyorum:) göz altı çizgilerinin arasına girme problemi yaşamadım.ayrıca yağsız bir ürün  
 en açık rengi olan sarı alt tonlarında olan 01 Light Neutral kullanıyorum dediğim gibi 9_10 ay gidecektir sanırım. ama biterse tekrar alabileceğim bir concealar fiyatı 59Lira

1 yorum:

  1. merhaba..benimde gözaltı morluklarım var uzun bir araştırmanın sonucunda bende CLINIQUE CONCEALAR kullanmakta karar kıldım.dediğiniz gibi çok bereketli ben yeni kullanmaya başladım ama bir sene kadar idare eder sanırım.

    YanıtlaSil