24 Haziran 2012 Pazar

Guerlain Shine Automatique Lipstick


Size şu an en gözdem olan  lipstickten bahsedeceğim. sanırım Mayıs ayında çıkmış olan olan bir ürün ama ben temin edeli bir kaç gün oldu ve aşık oldum diyebilirim tek kelimeyle!
 Kristal pigmentlerden dolayı kusursuz renk ve ışıltı veriyor renkler zaten bir harika, ben sevil parfümeriden temin ettim 12 rengi var uyguladığınızı unutturacak kadar rahat ve hafif yapısıyla parlak ve doygun renklerde.hem kalıcılığıda çok iyi hemde belli bir süre sonra dudak kenarlarında toplanmıyor Yapışkan hissi bırakmıyor mat bir ruj sürmüş gibi dudaklarınızı sarıyor fakat ışıl ışıl bir lipstick Guerlain'in yeni otomatik ruj serisi karşı konulmaz bir etki yaratacak... Bende Yarattı:) ayrıca otomatik açılımıda çok pratik tek hareketle....
240 PAMPLELUNA
fiyatı 99 tl biraz daha uygun fiyatlı olsaydı 220  261 ve 263 de bayıldım ama şimdilik sadece 240 aldım en kısa zamanda diğerlerinide temin edeceğim:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder