4 Haziran 2012 Pazartesi

Chanel Vitalumiere Aqua Foundation

Chanel in fondötenlerini oldum olası çok severim bir ara CHANEL MAT LUMİERA 'yı Takıntı halinde seviyordum.  yeni favorilerimin içinde yine bir chanel var  CHANEL VİTALUMİERE FOUNDATİON Geçen sene çıkan bir fondöten ama benYaklaşık 2 ay önce keşfettim.  geçen yazımda bahsettiğim gibi sağlık problemlerimden dolayı bir ay ara vermek zorunda kaldım yazılarıma bu yüzden biraz gecikmeli olarak tanıtmak zorunda kaldım.
Su bazlı bir  fondoten fakat çok akıcı kıvamsız da değil Yani tamamen su gibi değil,fakat aşırı yoğunda değil.ben açıkçası kıvamını sevdim özellikle yazın rahat kullanılabilecek bir fondöten kapatıcılığı orta düzeyde sürdükten sonra yüzde her an çıkartabileceğiniz bir maske gibi durmuyor.Su bazlı bir ürün olduğu için sürerken çalkalamanız gerekiyor ve sünger yerine fondöten fırçasıyla sürmenizi öneririm dalgalı bir görüntü oluşturmamak adına başkaaaaaaa ürün hakkında söyliyebileceğim
 Renklerinden bahsedersek iki alt tondan oluşuyor Bir tanesi B yani sarı-bej alt tonlu serisi, diğeri ise BR yani pembe alt tonlu serisi renk skalası geniş Fondöten ihtiyacınız varsa seçeneklerinizin arasına alın derim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder