24 Haziran 2012 Pazar

AYAKLARINIZ YAZA HAZIRMI?

Yaz geldi geliyor derken Haziranın son haftasına girdik bile tatiller başladı deniz güneş mevsimi açıldı. Bikini mayo alışverişleri yapıldı. Lazer epilasyonlar bitti:) Sir ağdalar yapıldı peki   Ayaklarımız yaza hazırmı?
Bütün kış kapalı kalan, rahat nefes alamayan  ayaklarımız, özellikle de açık ayakkabı. terlik. Sandalet giyeceğimiz, plajlarda özgürce hareket edeceğimiz yaz aylarında güzel bir bakımı hakediyorlar....
Düzenli pedikürün dışında evdede yapmamız gereken birçok uygulama var Ayrıca laf aramızda manikürü evet 20 günde bir yaptırıyorum fakat pedikürü yaptırmayı sevmiyorum evde kendim yapmayı tercih ediyorum.
Günlük yapmamız gereken rutinler hergün ılık ve sabunlu su ile ayaklarınızı yıkayın kurularken parmak aralarını mutlaka kurulayın bu sıcakta birde mantar olup kaşıntıyla uğraşmayın :)
Sandalet parmak arası gibi ayaklarınızı açıkta bırakan şeyler giyiyorsak mutlaka güneşe çıkarken ayaklarınızın üst kısımlarına mutlaka koruyucu etkili güneş kremi sürün.
Ayaklarınızı ılık su, nane yağı, lavanta yağı ve çay ağacı yağı damlatılmış bir leğene koyun ve 7-8 dakika bekletin. .
Haftada en az bir kere ponza taşı yada birçok ayak altı törpüleri var onlardan uygulayın ben ped egg'den memnunum ölü derilerinizden kurtulun ayak peelingi uygulayın Akşamları yatmadan önce ayaklarımızı yıkayıp güzelce kuruladıktan sonra özellikle topuklara yoğun olmak üzere güzel bir nemlendirici sürün ve sıcakta çok zor olacak ama yün çorap giyin yada pamuklu nemlendirici ayak bakım çorapları var onlardan giyip yatın gerçekten işe yarıyor sabah biraz ter kokmuş:) ama pamuk gibi bir ayakla güne başlıyorsunuz... Düzenli ve özenli bakımla pespembe bebek topuklarına sahip olabiliriz bayanlar.. Bizzat kullanıpta memnun kaldığım bir kaç ayak bakım ürünlerinden bahsedeyim size!
DermoCare Foot Scrub Ayaklarda meydana gelen sertleşmelere karşı, iyi bir çözüm olan Dermocare ayak peeling kreminin içeriğindeki arındırıcı partiküller ve bitkisel aktifler sayesinde  düzenli kullanımla bu probleme çözüm olan bir ürün fiyatıda diğer birçok ürüne göre çok uygun 9.50 tl





Sephora Super ayak peelingi
Ayakları pürüzsüzleştirip yumuşacık yapan Super Ayak Peelingi, topukları eski pembeliğiyle buluşturuyor. çatlamış ve kurumuş topuklarından kurtulmak isteyenlerin yardımına koşan ürün, zengin badem yağı özleri, nane esansı ve şeker kristalleriyle cildi ölü hücrelerinden arındırıyor.
Extra Gentle Skın Care:Bu ürünün tanıtımını yapmıştım tüm vucutta kullanılan bir ürün ama özellikle el ve ayakta muhteşem sonuç veriyor buradan ayrıntılı inceleyin... ben organik pazardan almıştım ama daha sonra bir çok aktarda gördüm....
The Body Shop ayak peelingi:


The Body Shop  hayranı olduğumu postlarımı takip eden arkadaşlar biliyorlardır.Tavsiye postu hazırladığımda mutlaka bir tanede olsa body shop sıkıştırım araya :) .Nane ferahlatıcı ponza taşı tanecikli ayak peelinginide kullanıyorum.ıslak ayaklarınıza dairesel hareketlerle bir kaç kez uygulayın Ponza taşı tanecikleri sayesinde sertleşmiş deriler giderilirken,ayaklarınız  pürüzsüzleşiyor.ve nanenin etkisiyle ferahlıyor.,rahatsız etmeyen bir kokusu var ki...Nane ,menthol kokusunu sevenler için de birebir.


Bath & Body Works
Meşhurrrrrrrr Bath&Body Works mağazası artık Türkiye'de var sanırım şu an için sadece İstinyepark AVM'de ve Bağdat caddesi suadiyede mağazası var istinye parktakini ziyaret ettim o kadar büyük bir mağaza ki insan aklını uçuruyor. bol bir zaman ve money istiyor:) orayı gezmek herşey çok güzelll herneyse ayak peelingine dönelim. Bath & Body Works ayak peelingi içeriğindeki nemlendirici Aloe, rahatlatıcı lavanta içeriyor hoş bir kokusu var haftada bir kaç kez yapıldığı taktirde ölü derilerden arınmayı sağlıyor. 

The body shop kenevir ayak kremi :Biliyorum yine body shop ama gerçekten harika bir ürün ama çok yoğun bir nemlendirici kış mevsiminde en büyük kurtarıcım oldu yazında arada kaçamak yapıp kullanıyorum kenevir kremle ilgili postuma buradan ulaşabilirsiniz.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder