8 Nisan 2012 Pazar

INGLOT Dry&Shine Oje Kurutucu

Bahar geldi benim için rengarenk oje devri yavaş yavaş açılmaya başladı. Bayılıyorum mavi, yeşil, açık pembe turuncu ojeler sürmeye. Kışın süremediğim her rengi ilkbahar ve yazın deniyorum.ama malesef çok çabuk oje bozuyorum.manikür yaptırdığımda kuaförden çıkmadan mutlaka bir parmakta olsa bozarım çareyi oje kurutucu ürünlerde buldum birçok markanın oje kurutucu ürünü var  aralarından  En sevdiklerimden biri olan  Dry and Shine dan kısaca bahsetmek istedim oje üzerine kullanılıp ojenin hızlı kurumasını sağlayabilen yağ formunda bir ürün damlalıkla uyguluyorsunuz. damlalıkla uygulanmasıda daha pratik  diğer oje kurutuculara göre tek kötü yanı sanırım  Ojenin kurumasına oldukça yardımcı ancak verdiği parlaklık geçici....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder