24 Mart 2012 Cumartesi

GOLDEN ROSE STYLE MASCARA

 Yaz yaklaştıkça açılıp saçılıyoruz.Renkleniyoruz kahvelerden siyahlardan yavaş yavaş uzaklaşıp mürdümler,Pembeler,Maviler, ve benim favorim Yeşiller Vitrinleri ve koleksiyonları kaplamaya başladı. Yaşasın   rengarenk yaz geliyorrrrr.
Geçen hafta sanırım pastelin renkli mascaralarından bahsetmiştim bugünde yeni aldığım golden rose markasının mascarasından bahsetmek istiyorum...
 Açık söylemem gerekirse umduğumu bulamadım tam bir hayal kırıklığı oldu benim için öncelikle renkler harika seri üç renkten oluşuyor. Mavi,yeşil,ve mürdüm dediğim gibi renkler çok canlı ve güzel duruyor Amma ve Lakin sürünce sadece renk veriyor. başka bir numarası yok....
kirpikleri birbirine yapıştırıyor uzatma ve hacim zaten yanından bile geçmemiş Almasaymışımda olurmuş büyük kayıp olmayan bir maskara ama aldıktan sonra nasıl kullanırım derseniz Ben önce  maskara fonu sürüp ardından style mascarayı kullanıyorum.
 maskara fonu sayesinde hacim ve uzunluk kazanıp style mascara ile de güzel bir yeşil tonuyla kirpiklerimi renklendiriyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder