18 Ocak 2012 Çarşamba

NİVEA BEAUTE RUJ


Çok severek kullandığım hep elimin altında olan Nıvea markalı rujlardan  bahsetmek istiyorum ilk olarak  Kremsi yapısıyla dudakların dolgun görünmesine yardımcı olan Nivea Beaute..

Balerina 18





 Dudaklarınız da ilgi ve bakım ister,bu nedenle ayrı bir özen göstermeli ve her gün bakım yapmalısınız.Özellikle kış aylarında  nemlendirici özellği olan rujları seçmelisiniz.. Bunun içinde en uygun ama bir o kadarda kaliteli olan Nıvea rujlar tercihlerim arasındadır.
Strawberry 08

İki renginde doğal durmasını seviyorum Balerina 18 dudak rengi sadece parlaklık veriyor. Ayrıca kremsi yapısıyla dudakları nemlendiriyor hiç makyajsız veya nude bir makyajla( makyajlı ama makyajsız) bir görüntü için ideal strawberry 08 gelince ben tek kat kullanıyorum rengi dahada yoğunlaştırabilirsiniz bir kaç kat üstünden geçerek

2 yorum:

  1. Bende 09 no.lu rujundan arıyorum.çok sevdiğim bir renkti yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Bende 09 nolu rujunu arıyorum Nivea beaute.yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil