8 Aralık 2011 Perşembe

PEMBE MASKE

Her yerde bir pembe maske furyası dolaşıp duruyor.Birçok ünlünün güzellik sırrı olarak medyaya bomba gibi düşen son zamanlarda en popüler cilt bakım ürünü olan pembe maske merakımı cezbetti ve araştırma yapmaya başladım ne işe yarar, içindekiler nelerdir,yan etkileri varmı,en önemlisi kullanıcı yorumları nasıl Ben bir ürünü almadan muhakkak kullanıcı yorumlarını araştırırım olumlu ve reklam amaçlı yorumlardan ziyade ürünün adını yazıp şikayet kelimesini ekleyip arama yaparım.olumsuz yorumlar beni daha çok ürün hakkında bilgi sahibi yapar.ve mümkünse kullanmış birinden tavsiye almak en iyisidir sanırım.
Herneyse çok olumsuz bir yorum bulamadım ve maskenin içinde zararlı bir madde olmadığını düşündüm en kötüsü işe yaramaz deyip ürünü aldım..  
Pembe yüz maskesinin içindekiler: Water, ethyl alcohol, glycerine, tocopheryl acetate, bisabolol, linoleic acid, ascorbic acid, elastin, kolajen, hyalunoric acid, tea tree oil, lemonen, aloe vera oil, rose oil, apricot oil, kaoline, imidazoline urea, edta, It may contains dyes & pigments (CI: 16255, 16035, titanium oxide)
Pembe maske, yüzde meydana gelen kırışıklıkları, sivilce ve sivilcelerin neden olduğu deformasyonları gidermede kullanılıyor.Benim yüzümde akne ve geçmişten kalan akne izleri yok o yüzden esas amaç olan akne izlerinde işe yarayıp yaramadığını bilemiyorum ama cildimi parlattığı cilde uygulandığında ciltde pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. ve ciltdeki ölü hücrelerin arındırılmasıyla cilt yüzeyinin hava almasını sağlıyor, böylelikle yenilenen cilt daha genç ve daha pürüzsüz olarak gözüküyor.
 Uygulaması Günde 1 (bir) kere temiz cilde tüm yüz bölgenizi kaplayacak şekilde (dilerseniz boyun bölgenizde dahil) bolca sürün ve 30-40 dk. kadar bekleyin. Tamamen kuruduğundan emin olunca kalıp halinde yüzünüzden çıkartın. Bu uygulamayı en az 5 gün boyunca düzenli olarak her gün gerçekleştirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder