3 Kasım 2011 Perşembe

SEPHORA PUDRA

Bugün bir alışveriş merkezindeydim. kendime ciciler almaya gittim. yoldada kendi kendimi uyardım bugün kıyafet almaya gidiyorsun. Sephora,Tekin acar,Sevil. Mac ve Dauglass girmek yok ama kalbim söz dinlemiyor:)
kendimi bir anda sephoranın içinde buldum.Benefit standının önünde takıldım kaldım harika bir rimelli çıkmış ondan daha sonraki yazımda bahsedicem ama bugün sephoranın pudrasından bahsetmek istiyorum. Sephoraya her gittiğimde kendi markasının dışında her markaya bakar dener ve alırım (Nars,Benefit Dior Ysl,Estee lauder) Ama nedense sephora markasına bakmam geçen sene fondötenini almıştım ve çok kalın gelmişti bir kere sürüp bir daha elime bile almadım birkerede allığını hediye etmişlerdi onuda beğenmedim ve bu iki tecrübeden sonra sephoraya karşı ön yargı oluştu sanırım:)
ve birdaha standına uğramadım ta ki bugüne kadar pudrasını denedim ve çok hoşuma gitti harika bir pudra sürdüğünüzde kadife gibi pürüssüz duruyor evet diğer ürünler gibi biraz kalın geldi ama çok abartmadan sürünce harika durdu.

mineral içerikli toz pudra 8 farklı renge sahip ve doğal ve mat bir cilde sahip olmak isteyen kadınlara hitap ediyor. Mükemmel bir kapatıcı özelliğe sahip ürün, içeriğindeki üzüm çekirdeği ve avokado yağıyla cildi nemlendirirken, papatya özü ile yumuşatıyor. A, C, E vitaminleri içeren pudra fondöten anti-oksidan özelliğiyle cildi canlandırıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder