18 Kasım 2011 Cuma

Gözlerinize inanamayacaksınız

geçen gün internette gezinirken makyaj teknikleri, uygulamaları ile ilgili iki tane program gözüme çarptı. ve indirdim.
ilki  photo make up editör bir fotoğraf rötuş ve sanal makyaj yazılımıdır. kendi vesikalık resminizi bilgisayara koyup programa alıyorsunuz.Fotoğrafınızı daha güzel ve çekici yapabilir hatta stilini değiştirebilirsiniz! Program 10 adet benzersiz yüz geliştirme aracıı sunar.   Yüzünüze istediğiniz makyajı uyguluyorsunuz hem çok eğlenceli zaman geçirdim, hemde istediğim ton makyajı yüzümde deneyip,fikir sahibi oldum uzun bir program değil verdiğim link den ücretsiz indirebilirsiniz sadece 3-4 dakikada iniyor. Dakikalar içinde çarpıcı sonuçlar elde edebilirsiniz ve gerçekten parlak fotoğraf sonuçları elde edebilirsiniz…
İkinci program ise
Cosmetic Guide
dijital makyaj ve kusur düzeltme programı
yine bilgisayarınızdaki resminiz üzerinde uygulama yapıyorsunuz  doğum lekesi,benleriniz, kırışıklık, göz torbası, şişlikleri düzeltmenizde yardımcı olan bir programdır. Program ile cilt yumuşatma, piercing kaldırma, göz altı kırışıkları yada torbalarını düzeltme, beyaz dişler oluşturma mümkündür. Program içersinde örnek uygulamalarda mevcut..Kullanımı oldukça basit Resimlerinize rutuşlamak ve en iyi görünür hale getirmek için çok ideal ufak boyutlu bir yazılımdır. Şişman görünümü zayıflatma&tersi slikonlu gibi görünüm verme, Gözaltı torbalarını, Vücuttaki Kırışık ve Lekeleri yok etme gibi bir çok özellik. Programı açtığınız anda örnek eğitim videosu sizi karşılayacaktır, es geçmek için esc duşuna basıp kontrolü ele alabiliyorsunuz.
bu program tam kusur kapatma programı ben ilk önce bu programla göz altı morluklarımı ve torbalarımı kapattım ince dudak çizgilerimi rötüş attım burnumun kenerındaki yeni çıkan sevimli bir sivilceden kurtulup ilk programlada makyaj yaptım çok şaşırtıcı sonuçlar uyguladım
eee sanatçı ablalarımızın photo shoplu resimlerinin nasıl uygulandığınıda öğrendim. bu basit programla harikalar yaratılıyorsa profesyonel programlarla neler yapılmaz deneyin farkı görün....

iyi eğlenceler .
photo make up
Cosmetic Guide










 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder