23 Ekim 2011 Pazar

NUTRIGANICS ORGANİK SERİSİ

Cilt bakımı ürünü olan Body shop Nutrıganıcs organik serisinden bahsetmek istiyorum.Bloğuma başlarken ilk yazım organik ürünler ve sertifakaları hakkındaydı. Bu seri de kulandığım organik ürünlerden biri yaşlanmanın ilk ortaya çıktığı 30 lu yaşlardan itabaren kullanılmak üzere üretilmiş onaylı organik ürün serisi  ECOCERT Sertifakalı ürünlerin %99 doğal maddelerden imal edilmiş bunların  %30 doğal bitkilerden ibaret içeriğe sahip esansiyel yağ ve doğal kokusuyla cilde nüfuz ederek duyularınızı harekete geçirir, cildi yumuşatır ve gençleştirir. benim kullandığım Gece kremi, Serumu ve Göz altı kremi (Gece ve gündüz nemlendiriceleri hep ayrıdır ya bende o mantığı hiç anlamıyorum. Nemlendirici nemlendiricidir canım aynı krem gece sürünce nemlendirecek gündüz sürersen nemlendirmicek bence firmaların ticari amaçla çıkardıkları bir mantık gece kremi, gündüz kremi ...Sorarsan stand başındaki güzellik uzmanlarına gece kremi daha yoğun olanıymış uykudayken serbest radikaller üretip onarım gerçekleşirmiş miş te miş:) evet cildimizin neme ihtiyacı var bol su içmenin, sebze meyve ağırlıklı beslenmenin sigaradan uzak durmanın dışında dışardanda kremlerle takviye gerekir ama bunu abartmanın manası yok...ben sadece tek nemlendirici kullanıyorum gecede gündüzde aynısını kullanıyorum.gece kremleri daha yoğunmuş ya bende nemlendiricilerimi gece kremi olanını seçiyorum:) bu seridede kullandıklarım
Nutrıganıcs gece kremi cildin nem dengesini sağlar ve yaşlanmanın ilk etkilerini azaltır.Cildi kadifemsi yumuşaklığa ve pürüzsüzlüğe ulaştırır.sürdüğünüzde hemen emiyor ciltde yapış yapış bir his bırakmıyor ve esansiyel yağlar sayesinde güzel bir kokusu var.

Göz altı kremi serinin en zayıf kalmış ürünü bence yada daha problemsiz gözaltları için uygun olabilir. Bende kaz ayaklarında mimik kırışıklıkları ve hafif torbalanma söz konusu Bu yüzden bana çok hafif geldi bu  ürün
Serumu gerçekten güzel Cildinizi nemlendirmeden önce yumuşatmak, canlandırmak ve pürüzlerden arındırmak için Serum’la şımartın. cildin esnekliğini artırıyor dolgun ve ipeksi bir görünüm sağlıyor. Brezilya’dan Yerel Ticaret ürünü organik babassu yağı , Guatemala’dan organik aloe vera ve İtalya’dan organik zeytinyağı içermektedir. tabiki diğer body shop ürünleri gibi ecocert sertifakalı


body shop'u  marka olarak çok seviyorum ve kullanıyorum her çıkan ürününü denemeye çalışırım bu seriyi  sorunsuz cildi olan arkadaşlara onarıcı olarak değilsede önleyici olarak kullanmalarını tavsiye ederim en azından organik bir ürün güvenilir bir marka (türkiyede pek tanınmasada) ne diyeyim artık benden bu kadar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder