27 Ekim 2011 Perşembe

Loreal Lips Gloss

Loreal ‘in bu zamana kadar kullanıpta beğenmedigim ürünü hiç olmadı. Sizlerle son kullandıgım- GLAM SHINE 6H -paylasmak istedim.
gloss hastası bir makyaj sever olarak bir çok markanın bir çok glossunu denedim ama loreal'in bu lıp glossu muhteşem satın aldığım reyonda güzellik uzmanı bayan 6 saat kalıcı dedi pek inandırıcı gelmedi bana ama renkleri ve ambalajı  çok hoşuma gittiği için aldım. hepsi şeker gibi harika renkler

bir gloss bu kadar kalıcı olur. benim için, şaşırmadım desem yalan olur , parlaklıgında ve renginde bozulma olmadan uzun süre dayanıklı olan bu glossu sürün ve unutun.uzun süre tazeleme gereksinimi duymayacaksınız.
Loreal’in ozel patentli fırcası .Bu fırca gercekten sürümü hem kolay hale getiriyor hemde özel yapısı sayesinde eşit dağılım söz konusu.cok beğeniceksiniz...ıslak görünümlü veeee cok kalıcı e daha ne olsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder