16 Ekim 2011 Pazar

lancome fatale

Maskarada lancome tutkunu olmama rağmen pek ısınamadığım rimelle karşınızdayım. Lancome Fatale fırçasından pek hoşlanmadığım için heralde sevemedim. Bu rimeli ,fakat yorumları gezdiğimde anlıyorumki çok hayranıda var. Velhasıl benim anladığım ya bu rimelle hayran olup çok seviyorlar. yada benim gibi hiç sevmiyorlar. Şöyle orta şekerli bir yorum bulamadım. İdare eder, fena değil, güzel bir maskara ama daha iyilerini kullanmıştım.v.b Birazda rimelin genel yapısından bahsetmeye çalışayım. fırçası 3 taraflı tarak gibi kirpiklerinizi yukarı doğru kıvırarak tarıyorsunuz evet kirpikleri tek tek ayırdığı ve kıvırdığı doğru ama kirpiklere hacim vermiyor benim gibi seyrek ve uzun kirpikliler için doğrusu pek uygun değil herkesin talepleri beklentileri farklı olduğu için ve Lancome markasının hatırına deneyin diyebilirim :) uzatma evet ayırma evet kirpikleriniz sık değilse takma kirpik etkisi hayır...

2 yorum: