30 Ekim 2011 Pazar

KERASTASE

Bu aralar canım çok sıkılıyor ve saçlarımla oynama modundayım.saç rengimi değiştirmek istiyorum.çok uzun süre aynı renk kullanınca değişiklik kaçınılmaz oluyor benim için... Kuaförüme söyledim dönüştürmenin zor ve yıpratıcı olacağını söyledi..Bende vazgeçtim şimdilik:( yoğun terapiler bakımlar uygularken bir yandanda yıpratmanın alemi yok  Bazı markaların saç bakım kremlerini kullandım ve Tek geçebileceğim bir marka ve iki serisinden bahsetmek istiyorum. LOREAL KERASTASE (üzerine tıklıyarak türkçe sitesinden ürün serilerini ve size en yakın  kerastase danışmanı kuaför adreslerini görebilirsiniz.) Resistance serisi yeşil kapaklı seri dış etkenlerden zarar gören saçları güçlendirmek ve sağlamlaştırmak için saçların iç maddesini yeniden yapılandırmaya çalışır. Saçınız  boya röfle gibi kimyasal işlemlerden veye yazın havuz deniz ve güneşten zarar gördüyse yoğun bir bakım sağlar tek kötü yanı saçı evet onarıyor, güçlendiriyor fakat yoğun bir bakım sağladığı için çabuk yağlandırıyor.  her güzellin bir kusuru vardır:))
Gelelimmmmm ikinci seriye Reflection serisi bu seride saçlarınıza yumuşaklık ve parlama sağlıyan bir seri boyalı saçlar yıkandıkça canlı rengini kaybediyor ilk boyandığındaki canlı renk bir kaç yıkamada matlaşmaya başlıyor işte bu derdin tek ilacı arkadaşlar saç renginizi koruyup kristal parlaklığı sağlıyor ayrıca tüy tüy duran saçları yatıştırıp yumuşacık yapıyor ben iki seridende memnunum haberiniz olsun demedi demeyin sonra:)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder